اخبار بازی

تاریخ انتشار بازی GTA 6 معلوم شد : تا کی انتظار

کمپانی Take Two با تکذیب تمامی شایعات مربوط به تاخیر، تاریخ انتشار بازی GTA 6 را اعلام کرد. با سرگرم پلاس همراه باشید .

تاریخ انتشار بازی GTA 6

در زمان اعلام بازی GTA 6، راک‌استار، شرکت سازنده، اعلام کرد که این عنوان در سال ۲۰۲۵ منتشر خواهد شد، اما تاریخ دقیقی برای انتشار آن مشخص نشد. اخیراً، گزارشی از کوتاکو، یک وب‌سایت معتبر در حوزه بازی‌های ویدیویی، منتشر شد که اعلام می‌کند فرایند ساخت GTA 6 با مشکلاتی مواجه است و به همین دلیل، انتشار آن تا پایان سال ۲۰۲۵ به تعویق خواهد افتاد و حتی ممکن است تا سال ۲۰۲۶ هم تاخیر داشته باشد

. این گزارش می‌گوید که تیم توسعه‌دهنده با مشکلات فنی و ساختاری روبرو شده است که نیاز به رفع آنها دارد. همچنین، تغییرات در برنامه‌ریزی و طراحی بازی نیز باعث تاخیر در تکمیل آن شده است. این خبر برای طرفداران بازی می‌تواند ناراحت‌کننده باشد، اما باید توجه داشت که تاخیر در انتشار ممکن است بهبود کیفیت و تجربه بازی را نیز به همراه داشته باشد.

اعلام تاریخ انتشار بازی GTA 6

امشب در گزارش مالی خود، شرکت Take Two، ناشر بازی، اعلام کرد که قصد دارد تاریخ انتشار GTA 6 را نسبت به تاریخ اعلام‌شده قبلی، کمی دقیق‌تر برنامه‌ریزی کند. بر اساس این برنامه، انتشار این بازی مورد‌انتظار در پاییز سال ۲۰۲۵ خواهد بود. بنابراین، گیمر‌ها می‌توانند در پاییز سال آینده (۱۴۰۴) انتظار عرضه رسمی این بازی را داشته باشند. تیک‌تو همچنین اعلام کرده که جی تی ای ۶ با کیفیت بسیار بالایی عرضه خواهد شد و میزان انتظار آن‌ها از موفقیت مالی این اثر نیز بیشتر شده است.

با اعلام تاریخ انتشار جدید بازی، قابل انتظار است که به تدریج شاهد ارائه اطلاعات بیشتری درباره این عنوان باشیم. در کمتر از یک ماه، رویداد سامر گیم فست برگزار خواهد شد و احتمالاً در آن، اطلاعات جدیدی از بازی منتشر خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا