اخبار فیلم و سریال

هایائو میازاکی در حال ساخت یک اثر اکشن ماجراجویی

به گفته پسر هایائو میازاکی، پدرش در حال حاضر مشغول ساخت یک انیمه ماجراجویی اکشن با حال و هوای نوستالژیک است.

ابتدا قرار بود انیمه The Boy and the Heron آخرین ساخته هایائو میازاکی باشد، اما بعدا مشخص شد که او ممکن است انیمیشن دیگری را نیز کارگردانی کند. حال طبق آخرین اخبار سینما و تلویزیون اطلاعات جدیدی از این انیمه بالقوه منتشر شده است. گورو میازاکی، پسر این کارگردان، در مصاحبه ای با اوریکون فاش کرد که پدرش در حال حاضر روی پروژه ای شبیه به فیلم های اکشن ماجراجویی با حسی نوستالژیک و قدیمی کار می کند.

بسیاری بر این باورند که بر اساس گفته های هایائو میازاکی و بحث های اخیر در یک مستند، احتمالاً دنباله ای برای انیمیشن Nausicaa of the Valley of the Wind در دست ساخت است. با این حال، در حال حاضر نامشخص است و تنها زمان نشان خواهد داد که آیا این درست است. انیمیشن پسر و حواصیل نیز موفق بوده و بیش از ۱۷۳.۶ میلیون دلار در سرتاسر جهان به دست آورده است، از جمله ۴۶.۸ میلیون دلار در آمریکای شمالی و بیش از ۱۲۶.۸ میلیون دلار در سطح جهانی. علاوه بر این، پسر و حواصیل توانست جایزه اسکار بهترین انیمیشن سال را از آن خود کند.

هایائو میازاکی در حال ساخت یک اثر اکشن ماجراجویی

هایائو میازاکی به عنوان یک کارگردان انیمه، قبلاً برای کارگردانی انیمه‌هایی مانند قلعه کالیوسترو، ناووسیکا از دره باد، قلعه در آسمان، همسایه توتورو، سرویس تحویل کیکی، پورکو روسو، شاهزاده مونونوکه، روح‌های خلق، قلعه متحرک هاول، پونیو، بادها بر می‌گردد و پسر و هلکا شناخته می‌شود.

نسخه دیجیتال یا VOD انیمه The Boy and the Heron نیز در تاریخ ۲۵ ژوئن منتشر خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا