اخبار فیلم و سریال

به‌زودی اولین تریلر فیلم ونوم ۳ منتشر می‌شود

اخیراً زمان انتشار اولین تریلر فیلم ونوم ۳ اعلام شده است و طرفداران به زودی میتوانند این تریلر را تماشا کنند. پس با سرگرم پلاس همراه باشید .

طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تاریخ انتشار اولین تریلر فیلم Venom 3 اعلام شد. پس از ثبت اطلاعات اخیر در مورد اولین تریلر فیلم Venom 3، اکنون دنیل ریکتمن فاش کرده است که اولین تریلر فیلم ونوم ۳ چهارشنبه هفته جاری منتشر خواهد شد. مدت زمان این تریلر ۲ دقیقه و ۲۷ ثانیه خواهد بود و در واقع این تریلر برای نمایش قبل از نمایش فیلم Bad Boys: Ride or Die در سالن های سینما در نظر گرفته شده است. از آنجایی که هر دو فیلم متعلق به سونی هستند، این یک تصمیم منطقی و قابل پیش بینی است.

تام هاردی، بازیگر مشهوری است که به خاطر بازی در نقش ادی براک با نام مستعار ونوم در فیلم Venom شناخته می‌شود. او در این نقش عملکرد برجسته‌ای داشته و توانسته است نقش خود را به خوبی بازی کند. هاردی به همراه بازیگران دیگری مانند جونو تمپل که در نقش چیو ایجوفور و کلارک بککو که در نقش دیگری حضور دارند، برای بازی در Venom: The Last Dance تایید شده‌اند.

به هر حال، منتظر بازگشت میشل ویلیامز در نقش آن ویینگ و آن نیز هستیم. استیون گراهام نیز در نقش کارآگاه پاتریک مولیگان در این فیلم حضور خواهد داشت. کلی مارسل، نویسنده دو فیلم اول ونوم، به علاوه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه فیلم ونوم ۳ را بر عهده دارد. هاردی نیز در نوشتن داستان فیلم به مارسل کمک کرده است.

به‌زودی اولین تریلر فیلم ونوم ۳ منتشر می‌شود

فیلم ونوم که توسط روبن فلیشر کارگردانی شده، در سال ۲۰۱۸ به روی پرده‌های سینما رفت و موفق شد بیش از ۸۵۶ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کند. این فیلم، داستانی اکشن و علمی-تخیلی است که با بازی تام هاردی در نقش اصلی به تصویر کشیده شده است. داستان فیلم درباره‌ی یک خبرنگار به نام ادی بروک است که با موجودی عجیب و خطرناک به نام ونوم هم‌زیستی می‌کند.

ادی در تلاش است تا با کمک قدرت‌های ونوم، جرم و فسادی که در شهرش رخ داده را برطرف کند. ونوم به عنوان یک شخصیت محبوب و مرموز در دنیای کمیک‌های مارول شناخته می‌شود و موفقیت فیلم ونوم در سراسر جهان، توجه زیادی را به خود جلب کرد.

سپس در ادامه، فیلم “ونوم: باید کارنیج باشد” که توسط اندی سرکیس کارگردانی شده، در سال ۲۰۲۱ اکران شد و توانست به فروش بیش از ۵۰۶.۸ میلیون دلاری دست پیدا کند. این فیلم ادامه‌ای بر داستان قسمت اول می‌باشد و در آن، ونوم با شخصیتی جدید به نام کارنیج روبرو می‌شود. کارنیج، یک قاتل سریالی است که قدرت‌های خارق‌العاده‌ای دارد و ونوم باید با او مقابله کند. این فیلم نیز مانند قسمت قبلی، توانست موفقیتی خوب را در بازار جهانی کسب کند و توجه بسیاری را به خود جلب کرد.

در کل، این دو فیلم تاکنون بیش از ۱.۳ میلیارد دلار در سراسر جهان فروش کرده‌اند. این موفقیت نشان می‌دهد که ونوم به عنوان یک شخصیت محبوب و داستان جذاب، توانست جایگاهی خوب در صنعت سینما کسب کند و جمعیت زیادی از مخاطبان را به خود جذب کند. امیدواریم که در آینده نیز فیلم‌های بیشتری از این سری تولید شده و مخاطبان را به خود جذب کند.

فیلم ونوم ۳ برای اکران در تاریخ ۲۵ اکتبر ۲۰۲۴ (۴ آبان ۱۴۰۳) در نظر گرفته شده است. علاوه بر این، فیلم Kraven the Hunter در تاریخ ۳۰ آگوست ۲۰۲۴ (۹ شهریور ۱۴۰۳) اکران خواهد شد. در مورد انیمیشن Spider-Man: Beyond the Spider-Verse، هنوز تاریخ انتشار مشخصی ندارد.

۳ دیدگاه

  1. وااااااااای! از اخبار فوق‌العاده‌ای که درباره تریلر ونوم ۳ منتشر شده واقعا هیجان‌زده‌ام. این سری همیشه به خاطر داستان جذاب و شخصیت‌های قدرتمندش معروف بوده و مطمئنم این قسمت هم استثنا نخواهد بود. نظرتون درباره تریلر جدید چیه؟

  2. خیلی جالبه که تریلر ونوم ۳ به زودی منتشر میشه. قسمت اول و دوم واقعاً سرگرم‌کننده بودن و حالا خیلی کنجکاو شدم ببینم در این قسمت چه اتفاقات جدیدی در انتظار ماست. منتظر دیدن اولین نگاه از فیلم هستم!

  3. با کمال اشتیاق منتظر تریلر جدید ونوم ۳ هستم! امیدوارم این قسمت هم مثل دو قسمت قبلی پر از هیجان و جذابیت باشه. امیدوارم که در این قسمت شاهد پیشرفت‌های جدیدی در داستان و شخصیت‌پردازی‌ها باشیم. شما هم چه نظری دارید؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا