اخبار فیلم و سریال

رکورد شکنی اولین تریلر انیمیشن Moana 2

با اعلام شرکت دیزنی، تریلر انیمیشن Moana 2 در اولین روز انتشار، رکورد بیشترین تعداد تماشا را در میان تریلرهای دیزنی یا پیکسار شکسته است. با سرگرم پلاس همراه باشید.

در هفته گذشته، تریلر اول انیمیشن Moana 2 منتشر شد و در آخرین اخبار سینما و تلویزیون، این تریلر توانست رکورد بسیار بالایی را بشکند. شرکت والت دیزنی اعلام کرد که این تریلر بیش از هر تریلر دیگری از استودیو انیمیشن‌سازی دیزنی یا پیکسار در ۲۴ ساعت اولیه پخش، بیش از ۱۷۸ میلیون بار تماشا شده و رکورد برتری را به دست آورده است.

با توجه به مقایسه با آثا پیکسار و دیزنی، تریلر اول انیمیشن Inside Out 2 بیش از ۱۵۷ میلیون بار تماشا شده است، در حالی که تریلر اول انیمیشن Frozen 2 بیش از ۱۱۶ میلیون بار و تریلر اول انیمیشن Incredibles 2 بیش از ۱۱۳ میلیون بار تماشا شده بودند. همچنین، انتظار می‌رود که تریلر اول انیمیشن Moana 2 قبل از نمایش انیمیشن Inside Out 2 در سالن‌های سینما نمایش داده شود و بازاریابی قوی، افتتاح انیمیشن Inside Out 2 را با درآمد حدود ۸۰ تا ۸۵ میلیون دلار همراه کند، که این خبر خوبی برای دیزنی و پیکسار است.

رکورد شکنی اولین تریلر انیمیشن Moana 2

Moana 2 ادامه داستان موسیقایی موانا را روایت می کند که او به همراه مائویی و گروهی کاملاً جدید از ملوانان به یک سفر دریایی جدید و خارق العاده می پردازد. موانا پس از دریافت غیرمنتظره پیامی از اجدادش، باید به اقیانوس‌های دور سفر کند و در میان آب‌های خطرناک و گمشده حرکت کند تا با ماجراجویی جدیدی روبرو شود که قبلاً هرگز تجربه نکرده است.

دیوید دریک جونیور، هنرمند و طراح باتجربه استوری‌برد دیزنی با مجموعه‌ای از انیمیشن‌های موآنا، رایا و آخرین اژدها، و انکانتو، نقش کارگردان و فیلمنامه‌نویس Moana 2 را بر عهده گرفته است. کراوالیو دوباره نقش خود را در نقش موآنا و دواین جانسون صداپیشگی Maui را ایفا خواهد کرد. از جمله صداپیشگان Moana 2 می‌توان به Temuera Morrison، Nicole Scherzinger و Alan Tudyk اشاره کرد.

انیمیشن Moana 2 قرار است در تاریخ ۲۷ نوامبر ۲۰۲۴ (۷ آذر ۱۴۰۳) اکران شود. علاوه بر این، فیلم Inside Out 2 برای اکران در تاریخ ۱۴ ژوئن (۲۵ خرداد) برنامه ریزی شده است. ابیگیل بارلو، امیلی بیر و اوپتایا فوآی که هر کدام برنده یا نامزد دریافت جوایز گرمی شده اند، ساخت موسیقی متن و آهنگ های انیمیشن موآنا ۲ را بر عهده دارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا