اخبار بازی

بزرگترین ارتش‌های تاریخ فرانچایز را Dynasty Warriors: Origins خواهد داشت

بازی Dynasty Warriors: Origins تعدادی از بزرگترین ارتش های تاریخ این سری را به نمایش می گذارد. با سرگرم پلاس همراه باشید.

استودیو امگا فورس و شرکت کوئی تکمو در رویداد اخیر شرکت سونی، طرفداران بازی Dynasty Warriors را با معرفی نسخه جدید غافلگیر ساختند. در نظر دارند بازی جدید سری با نام Dynasty Warriors: Origins را به سبک گیم‌پلی هک‌اند‌اسلش سنتی سری بازگردانند، زیرا نسخه نهم با سیستم جهان-باز خود توانایی موفقیت چندانی را نداشت.

توموهیکو شو، تهیه‌کننده و رئیس امگا فورس، در بلاگ پلی استیشن، به طرفداران قول داد که در سری جدید، به ریشه‌های بازی برگردد و بزرگ‌ترین ارتش‌هایی را که تاکنون در این سری ندیده‌اند، به آن‌ها ارائه کند. تیم امگا فورس نیز در تلاش است تا از قدرت سخت‌افزاری پلی استیشن ۵ بیشترین استفاده را ببرد، بنابراین بازیکنان می‌توانند انتظار داشته باشند که ارتش‌های عظیمی که با کار کردن چشمان آن‌ها هماهنگ شده‌اند، را ببینند.

بزرگترین ارتش‌های تاریخ فرانچایز را Dynasty Warriors: Origins خواهد داشت

توموهیکو شو، تهیه‌کننده و رئیس امگا فورس، در بلاگ پلی استیشن، به طرفداران قول داد که در سری جدید بازی، به ریشه‌های آن بازگردد و بزرگ‌ترین ارتش‌هایی را که تاکنون در این سری بازی ندیده‌اند، به آن‌ها ارائه کند. تیم توسعه‌دهنده امگا فورس نیز در تلاش است تا از قدرت سخت‌افزاری جدیدترین نسل کنسول پلی استیشن ۵ بیشترین استفاده را ببرد، بنابراین بازیکنان می‌توانند انتظار داشته باشند که ارتش‌های عظیمی که با کار کردن چشمان آن‌ها هماهنگ شده‌اند، را ببینند. این ارتش‌ها به طور جدی‌تر و با جزئیات بیشتری طراحی شده‌اند تا تجربه گیمرها را به سطح جدیدی برسانند و آن‌ها را در میان جنگ های اپیک و نبرد های هیجان انگیز قرار دهند

اگرچه گیم پلی سری Dynasty Warriors به ​​بازیکنان اجازه می دهد تا به تنهایی در برابر هزاران سرباز دشمن پیشروی کنند، اما هماهنگی با متحدان در Dynasty Warriors: Origins ضروری خواهد بود. تهیه کننده سریال تایید کرده است که قهرمان اصلی داستان، شخصیت ناشناس خواهد بود که اولین قهرمان اصلی سریال خواهد بود. همانطور که انتظار می رفت، Dynasty Warriors: Origins داستان پر فراز و نشیب سه پادشاهی را روایت می کند که در آن با ژنرال ها و سربازان مشهور متعددی روبرو خواهیم شد.

بازی Dynasty Warriors: Origins در سال ۲۰۲۵ برروی پلی استیشن ۵ عرضه خواهد شد.البته در یک کنفرانس مطبوعاتی تایید شد که این بازی بر روی کامپیوتر و Xbox Series X نیز عرضه خواهد شد | S. Omega Force در ماه های آینده اخبار بیشتری در مورد ویژگی های بازی و قهرمانان جدید ارائه خواهد کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا