اخبار فیلم و سریال

کریس همسورث در Transformers و GI Joe بازی خواهد کرد

کریس همسورث، بازیگری که نقش ثور را در دنیای سینمایی مارول ایفا کرده است، در حال مذاکره با پارامونت برای حضور در فیلم کراس‌اور، که شامل دو مجموعه Transformers و GI Joe است، می‌باشد.با سرگرم پلاس همراه باشید .

تاریخ اکران فیلم متقاطع بین Transformers و GI Joe برای فروردین امسال تایید شد. طبق آخرین اخبار سینما و تلویزیون، احتمالا بازیگر اول این فیلم مشخص شده است. ددلاین گزارش داد که کریس همسورث در حال حاضر در حال مذاکره برای حضور در Transformers-G.I است. فیلم جو که در حال حاضر عنوان رسمی ندارد. در حال حاضر اطلاعات بیشتری در دسترس نیست، اما همسورث قبلا صدای Optimus Prime را در انیمیشن Transformers One ارائه کرده است.

این انیمیشن گران ترین انیمیشن تاریخ پارامونت به حساب می آید. فیلم Transformers: Rise of the Beasts جدیدترین قسمت از سری Transformers است که سال گذشته اکران شد و در نهایت حدود ۴۳۹ میلیون دلار در سراسر جهان فروخت. در واقع کراس اوور دو فرنچایز G.I. جو و ترانسفورمرز از دهه ۱۹۸۰ از طریق کمیک های مارول معرفی شدند. تا اینجای کار، فیلم های هر دو Transformers و G.I. فرنچایزهای جو بیش از ۶ میلیارد دلار در سراسر جهان فروخته اند.

کریس همسورث در Transformers و GI Joe بازی خواهد کرد

در حال حاضر اطلاعات بیشتر در مورد فیلم Transformers-G.I. جو در دسترس نیست و نمی دانیم که کریس همسورث احتمالاً چه نقشی در این فیلم بازی خواهد کرد یا اطلاعاتی از سازندگان این فیلم منتشر شده است. با این حال، فیلم انیمیشن Transformers One قرار است در ۲۰ سپتامبر ۲۰۲۴ اکران شود. کریس همسورث بیشتر به خاطر ایفای نقش ثور در دنیای سینمایی مارول شناخته می شود و در چهار فیلم ثور و چهار فیلم انتقام جویان ایفای نقش کرده است.

فیلم های Star Trek، The Cabin in the Woods، Red Dawn، Rush، In the Heart of the Sea، Snow White and the Huntsman، The Huntsman: Winter’s War، Ghostbusters، ۱۲ Strong، Bad Times at the El Royale، مردان سیاه پوش : International، Extraction، Extraction 2 و Spiderhead معروف هستند. اگرچه مشخص نیست که آیا او برای نقش ثور به MCU بازخواهد گشت یا خیر، همسورث در حال حاضر برنامه شلوغی دارد.

اما، کریس همسورث در حال حاضر در فیلم Furiosa: A Mad Max Saga به کارگردانی جرج میلر در نقش دمنتوس حضور دارد. همچنین، او در فیلم Extraction 3 نیز بازگشت خواهد داشت. همسورث همچنین تازه‌ترین بازیگر فیلم Project X به کارگردانی متیو وان است. او در آینده نیز در فیلم Crime 101 شرکت خواهد کرد و همچنین نقش هالک هوگان را در فیلم زندگینامه این شخص بازی خواهد کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا