اخبار بازی

شایعه: تیک تو دارد Private Division را تعطیل میکند

به گزارش IGN، تیک تو در تلاش است تا Private Division را تعطیل یا به فروش برساند. این شرکت مسئولیت بیشتر انتشار بازی‌های مستقل را بر عهده داشت. با سرگرم پلاس همراه باشید .

به نظر می‌رسد شرکت تیک تو قصد دارد از کسب‌وکار بازی‌های مستقل خود دست بکشد و برای این هدف، تغییراتی در ساختار خود ایجاد خواهد کرد. براساس گزارش جدید IGN، تیک تو در حال برنامه‌ریزی است تا در آینده‌ای نزدیک این برند را به تعطیلی برساند.

شایعه: تیک تو دارد Private Division را تعطیل میکند

به گزارش IGN، استودیوی سازنده بازی Kerbal Space Program که Intercept Games نام دارد، در تاریخ ۲۸ ژوئن ۲۰۲۴ (۸ تیر ۱۴۰۳) تعطیل خواهد شد، علی‌رغم ادعای تیک تو در مورد عدم تعطیلی تیم‌های مستقل.

به طور تقریبی، تمامی کارکنان Private Division نیز در انتهای ماه آوریل اخراج شدند و به آن‌ها اعلام شد که تیک تو دیگر از شرکت پشتیبانی نخواهد کرد. همچنین، گزارش‌ها حاکی از آن است که یک شرکت خصوصی و ناشناخته به منظور خرید Private Division وارد عمل شده است.

طبق گزارش IGN، منابع متعددی ناامیدی خود را از رهبری تیک تاک گیمز به دلیل مدیریت ضعیف ابراز کرده اند و مایکل وروسز، مدیر ارشد استراتژی و رئیس بخش خصوصی را یک رهبر ضعیف توصیف کرده اند. در ۳۰ می ۲۰۲۴ (۱۰ خرداد ۱۴۰۳) اعلام شد که Private Division قرارداد خود را با استودیوی BlueBolt Team برای انتشار Project C فسخ کرده است.

با افشای اطلاعات جدید، به نظر می‌رسد منطقی‌تر باشد که دلایل لغو این توافقنامه را بفهمیم. همچنین، در ماه آوریل (فروردین-اردیبهشت ماه)، تیک تو اعلام کرد که قصد دارد پنج درصد از نیروی کار جهانی خود را اخراج کند و تعداد زیادی از بازی‌ها را لغو نماید.

نظر شما در مورد رویدادهای مربوط به بخش خصوصی و Take-Two چیست؟ لطفا نظرات ارزشمند خود را در قسمت نظرات وب سایت با ما در میان بگذارید. همچنین برای اطلاعات بیشتر در آینده با سرگرم پلاس همراه باشید.

من نظری در مورد رویدادهای مربوط به بخش خصوصی و Take-Two ندارم، اما می‌توانم اینکه بگویم که بخش خصوصی در اقتصاد و توسعه کشورها نقش مهمی دارد و رویدادهای مربوط به آن می‌تواند تأثیرات قابل توجهی در اقتصاد و جامعه داشته باشد. همچنین، Take-Two یکی از شرکت‌های بزرگ در صنعت بازی‌های ویدیویی است و محصولات آن توانسته‌اند طرفداران زیادی به دست آورند. منتظر نظرات شما و دیگران در این مورد هستم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا