اخبار بازی

خریدهای درون برنامه‌ای در بازی Astro Bot وجود نخواهد داشت

استودیوی تیم آسوبی اعلام کرده است که در بازی Astro Bot هیچ کامپوننت چند نفره یا خرید درون برنامه ای وجود نخواهد داشت. با سرگرم پلاس همراه باشید .

رئیس استودیو تیم آسوبی، نیکولاس دوست، تاکید می‌کند که بازی پلتفرمر سه‌بعدی Astro Bot یک اثر فوق‌العاده بزرگ است. در این نسخه، بازیکنان باید بیش از ۸۰ مرحله، ۱۵ توانایی و بیش از ۷۰ نوع دشمن را تجربه کنند. اگر این همه کافی نیست، گیمرها می‌توانند در طول ماجراجویی خود بیش از ۱۵۰ ربات ویژه و بیش از ۳۰۰ ربات را نجات دهند.

خریدهای درون برنامه‌ای در بازی Astro Bot وجود نخواهد داشت

ربات‌های ویژه که شامل شخصیت‌هایی از دنیای پلی استیشن است، تاکنون براساس نیتن دریک (بازی‌های آنچارتد)، کریتوس (بازی‌های خدای جنگ) و بازی PaRappa the Rapper به نمایش درآمده‌اند. در صفحه Astro Bot در پلی استیشن، ربات‌های الوی (بازی‌های Horizon) و رچت (بازی‌های Ratchet and Clank) را می‌توان دید که هر دو در تریلر معرفی بازی نشان داده شدند. این تریلر در طول رویداد استیت آو پلی اخیر پخش شد.

تیم Asobi اعلام کرده است که بازی Astro Bot مانند نسخه های قبلی حالت چند نفره ندارد. هیچ خرید درون برنامه ای در این بازی وجود نخواهد داشت. با این حال، بازیکنان می‌توانند سکه‌هایی را برای آزمایشگاه گاچا جمع‌آوری کنند، که از Playroom Astro در دسترس خواهد بود. بازی Astro Bot در تاریخ ۶ سپتامبر برای پلی استیشن ۵ منتشر خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا