اخبار فیلم و سریال

فیلم Deadpool and Wolverine خیلی خشن خواهد بود

فیلم Deadpool and Wolverine به صورت رسمی درجه سنی بزرگسال را دریافت کرده است، که این موضوع خبر از خشونت بالای فیلم می‌دهد. این درجه سنی بزرگسال درستی است که به عنوان یک نشانه واضح از محتوای بالای خشونت و صحنه‌های ترسناک و خطرناک در این فیلم ظاهر می‌شود. “Deadpool and Wolverine” یک فیلم اکشن و ماجراجویی است که از قدرت و حماسه این دو شخصیت پرطرفدار و قدرتمند در دنیای سینما برخوردار است. این فیلم از لحاظ داستانی و نمایشی بسیار پرهیجان و هیجان‌انگیز می‌باشد.با سرگرم پلاس همراه باشید .

با توجه به درجه سنی بزرگسالی که این فیلم دریافت کرده است، باید انتظار داشت که دارای صحنه‌های بسیار خشن و خطرناک باشد که ممکن است برای تماشاگرانی که به صحنه‌های خشونت‌آمیز حساسیت دارند، غیرقابل تحمل باشد. با این حال، برای علاقه‌مندان به فیلم‌های اکشن و هیجان‌انگیز که به دنبال تجربه‌ای متفاوت و تحرک‌انگیز هستند، این فیلم بی‌تردید جذاب و منحصربفرد خواهد بود. امیدواریم که این فیلم با ترکیب بین داستان جذاب، صحنه‌های اکشن هیجان‌انگیز و نمایشگری فوق‌العاده، توانایی خود را در به تصویر کشیدن دو شخصیت خارق‌العاده Deadpool و Wolverine به نمایش بگذارد و تمامی انتظارات را برآورده کند.

جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون حاکی از آن است که رده بندی سنی فیلم Deadpool and Wolverine رسما اعلام شده است. اخیراً این فیلم رتبه بزرگسالان را از سازمان MPA دریافت کرده است. این تعجب آور نبود، زیرا قبلاً مشخص شده بود که این فیلم قرار است اولین فیلم دنیای سینمایی مارول با رتبه بزرگسالان باشد. با این حال، طبق اطلاعات منتشر شده، گفته می شود که Deadpool and Wolverine دارای صحنه های شدید و خشن با مقدار قابل توجهی خونریزی و خشونت هستند که می تواند طرفداران را بیشتر هیجان زده کند.

فیلم Deadpool and Wolverine خیلی خشن خواهد بود

به تازگی فیلم Deadpool and Wolverine رکورد بالاترین فروش بلیت پیش فروش در فیلم های درجه بندی بزرگسالان را شکسته است. پیش بینی می شود این فیلم افتتاحیه ای بالغ بر ۱۰۰ میلیون دلار را تجربه کند و بسیاری بر این باورند که ددپول و ولورین حتی می توانند به پرفروش ترین فیلم سال ۲۰۲۴ تبدیل شوند. افتتاحیه ۱۲۵.۵ میلیون دلاری در سال ۲۰۱۸.

در فیلم Deadpool and Wolverine، بازیگرانی همچون رایان رینولدز که در نقش ددپول، هیو جکمن که در نقش لوگان ملقب به ولورین، مورنا باکارین که در نقش ونسا کارلیسل، استفان کاپیچیچ که در نقش کلوسوس، برایانا هیلدبرند که در نقش نگاسونیک تین‌ایج ورهد، کوتسونا شیئوری که در نقش یوکیو، راب دلینی که در نقش پیتر، کاران سونی که در نقش دوپیندر (راننده تاکسی)، لزلی اوگامس که در نقش Blind Al، جنیفر گارنر که در نقش الکترا، آرون استنفورد که در نقش جان آلردیس ملقب به پایرو، اما کورین که در نقش کاساندرا نوا و متیو مک‌فادین که در نقش ایجنت پارادوکس به ایفای نقش پرداخته‌اند.

فیلم «ددپول و ولورین» قرار است در تاریخ ۲۶ جولای اکران شود. شان لوی کارگردان فیلم های «فری گای» و «پروژه آدام» کارگردانی این فیلم را بر عهده دارد. رت ریس و پل ورنیک که پیش از این فیلمنامه دو فیلم اول ددپول را به همراه زب ولز، رینولدز و لوی نوشته بودند، وظیفه نگارش فیلمنامه «ددپول و ولورین» را بر عهده دارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا