اخبار فیلم و سریال

بازیگر Saturday Night Live به فیلم سوپرمن آمد

به‌تازگی، جیمز گان، رئیس دی سی استودیو، اعلام کرده است که یک بازیگر جدید به جمع بازیگران فیلم superman اضافه خواهد شد. این خبر موجب هیجان و شور و شوق بین طرفداران و علاقمندان به این فیلم شده است. با این افزودنی جدید، تنوع و جذابیت فیلم به مراتب بیشتر خواهد شد و به تعبیری گسترشی جدید در دنیای سینمایی سازمان دهنده خواهد داشت. همچنین، این انتشار خبر نشان دهنده تلاش و تمایل استودیو برای بهبود و تکامل همیشگی خود است. طرفداران با شنیدن این خبر، به انتظار تیم کاری حرفه‌ای و نقش‌آفرینی عالی از طرف این بازیگر جدید هستند.با سرگرم پلاس همراه باشید.

این اضافه کردن بازیگر جدید، پیشنهاد جدیدی را برای مخاطبان و قشر علاقه‌مند به سینما و هنرمندان رقم می‌زند و باعث می‌شود که انتظارات بالا برای این فیلم افزایش یابد. منتظر معرفی و همکاری با این بازیگر جدید در فیلم سعحثقئشد هستیم و امیدواریم که توانایی و استعداد او بتواند تمامی نیازها و انتظارات ما را برآورده کند.

بازیگر Saturday Night Live به فیلم سوپرمن آمد

فاز تولید و فیلمبرداری فیلم superman همچنان در حال ادامه است و در آخرین اخبار سینما و تلویزیون، یک بازیگر جدید به این فیلم اضافه شده است. هالیوودریپورتر در ابتدا تایید کرد که بازیگر و ستاره برنامه “Saturday Night Live” به نام بک بنت در بازیگران فیلم سوپرمن جای گرفته است و جیمز گان هم این خبر را تأیید کرد. بنت، که به عنوان بازیگر جدید در نظر گرفته شده است، قرار است نقش یکی از خبرنگاران روزنامه دیلی پنت به نام استیو لامبارد را در فیلم سوپرمن بازی کند.

دیوید کورنسوت، بازیگر سوپرمن، کلارک کنت را بازی می‌کند. ریچل بروزناهان، بازیگر لوئیس لین، نقش لوئیس لین را ایفا می‌کند. نیکلاس هولت، بازیگر لکس لوتر، نقش لکس لوتر را بازی می‌کند. میلی آلکاک، بازیگر سوپرگرل، نقش سوپرگرل را ایفا می‌کند. ایزابلا مرسد، بازیگر هاوک‌گرل، نقش هاوک‌گرل را بازی می‌کند. آنتونی کاریگان، بازیگر رکس میسون ملقب به متامورفو، نقش رکس میسون را ایفا می‌کند. ادی گاتگی، بازیگر Mister Terrific، نقش Mister Terrific را بازی می‌کند. اسکایلر گیزوندو، بازیگر جیمی اولسن، نقش جیمی اولسن را بازی می‌کند.

سارا سامپایو، بازیگر ایو تشماخر، نقش ایو تشماخر را بازی می‌کند. ماریا گابریلا دا فاریا، بازیگر آنجلا اسپایکا (The Engineer)، نقش آنجلا اسپایکا را بازی می‌کند. پروییت تیلور وینس، بازیگر جاناتان کنت، نقش جاناتان کنت را بازی می‌کند. نوا هاول، بازیگر مارتا کنت، نقش مارتا کنت را بازی می‌کند. ترنس رزمور، بازیگر اوتیس، نقش اوتیس را بازی می‌کند. این بازیگران در فیلم سوپرمن حضور دارند و نقش‌های خود را ایفا خواهند کرد.

فیلم سوپرمن قرار است در ۱۱ جولای ۲۰۲۵ (۲۰ تیر ۱۴۰۴) اکران شود. جیمز گان کارگردان سه گانه نگهبانان کهکشان و فیلم The Suicide Squad به همراه رئیس استودیو دی سی مسئولیت کارگردانی و نگارش فیلمنامه فیلم سوپرمن را بر عهده دارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا