اخبار بازی

قیمت بازی Concord میخواهد مثل Helldivers 2 باشد

وب‌سایت فروشگاه پلی استیشن در استرالیا به منظور اطلاع رسانی به کاربران، قیمت بازی Concord را در سایت خود منتشر کرده است. این قیمت بر اساس اطلاعات در دسترس، به نظر می‌رسد که بازی Concord در حدود قیمت بازی Helldivers 2 قرار خواهد گرفت. این اطلاعات نشان می‌دهد که این دو بازی احتمالا در یک رده قیمتی قرار خواهند گرفت. با سرگرم پلاس همراه باشید .

در رویداد State of Play اخیر، نخستین نمایش گیم‌پلی Concord به نمایش گذاشته شد. همچنین، سونی تایید کرده است که این بازی در ماه اوت ۲۰۲۴ (مرداد ۱۴۰۳) برای پلی استیشن ۵ و رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد. پیش‌فروش بازی نیز قرار است در تاریخ ۶ ژوئن ۲۰۲۴ (۱۷ خرداد ۱۴۰۳) آغاز شود، اگرچه هنوز قیمت رسمی بازی اعلام نشده است. اما برخی فروشگاه‌ها به نظر می‌رسد در این زمینه اطلاعاتی دارند.

قیمت بازی Concord میخواهد مثل Helldivers 2 باشد

همانطور که یکی از کاربران در ResetEra گزارش داده، نسخه استاندارد بازی Concord در فروشگاه پلی استیشن استرالیا با قیمت ۵۹.۹۵ دلار استرالیا عرضه می‌شود و نسخه دلوکس آن نیز با قیمت ۹۴.۹۵ دلار استرالیا در دسترس است. جالب اینجاست که Helldivers 2 در ماه فوریه ۲۰۲۴ با همین قیمت‌ها در استرالیا منتشر شده بود.

نسخه استاندارد و لوکس Helldivers 2 در زمان عرضه به ترتیب ۳۹.۹۹ دلار و ۵۹.۹۹ دلار قیمت داشتند و انتظار می رود Concord نیز با این قیمت ها در سراسر جهان عرضه شود. با توجه به اینکه پیش فروش بازی از ۱۶ خرداد آغاز می شود، به زودی از قیمت رسمی آن مطلع خواهیم شد. بنابراین برای اطلاعات بیشتر در آینده با ما همراه باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا