اخبار فیلم و سریال

بازیگرانی به فیلم سوپرمن اضافه خواهند شد

به‌تازگی برادران وارنر، کمپانی تولید فیلم بزرگ و معتبر، دو بازیگر موفق و محبوب را برای حضور در فیلم منتظر شده‌ی Superman به کارگردانی جیمز گان، استخدام کرده است. این تصمیم برندگانه، گامی مهم و استراتژیک در جذب استعدادهای برجسته و تکمیل کارنامه فیلم مورد نظر محسوب می‌شود. این دو بازیگر با خوشنامی و تجربه‌های حرفه‌ای‌شان، امکان ایجاد شیوه‌ی بازی منحصربفرد و ارائه‌ی عملکرد استثنایی را در این فیلم فراهم خواهند کرد. با سرگرم پلاس همراه باشید .

این انتخاب‌های دقیق و داستان متنوع، کمک می‌کند تا فیلم Superman به یک اثر هنری و سرگرم‌کننده تبدیل شود که توانسته است پیشرفته‌ترین فناوری‌های تصویری و جلوه‌های ویژه را به کارگردانی استعدادهای برتر صنعت سینما، به نمایش درآورد.

مراحل فیلمبرداری و تولید فیلم Superman همچنان ادامه دارد. در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، بازیگران بیشتری به این فیلم اضافه شده اند. میکایلا هوور که با بازی در فیلم جوخه انتحار و کریستوفر مک دونالد با بازی در فیلم مرثیه ای برای یک رویا شناخته می شود به جمع بازیگران فیلم سوپرمن پیوستند. هوور نقش گرانت گرانت و مک دونالد نقش ران تروپ را در فیلم سوپرمن بازی خواهند کرد که زوج روزنامه نگار روزنامه دیلی پلنت هستند که لوئیس لین در آن کار می کند.

بازیگرانی به فیلم سوپرمن اضافه خواهند شد

دیوید کوئنرسوت در نقش کلارک کنت، معروف به سوپرمن بازی می کند. ریچل برازناهان در نقش لویس لین، نیکلاس هولت در نقش لکس لوتر، میلی الکاک در نقش سوپرگرل، ناتان فیلیون در نقش گای گاردنر/گرین لنترن، ایزابلا مرسده نقش هاوکگرل، آنتونی کریگان نقش رکس میسون، همچنین به نام های متامورفو، گیسترفیک گاسترژی، بازی ادیلرتروژی، بازی ادیه ترورژی را بازی می کند.

نقش جیمی اولسن، سارا شاهی در نقش ایو تشماخر، ماریا گابریلا د فاریا در نقش آنجلا اسپیکا (مهندس)، پریویت تیلور وینس در نقش جاناتان کنت، نوآ هاولی در نقش مارتا کنت، ترنس راسمور نقش اوتیس و بک بنت در نقش استیو لومبارد بازی می‌کنند. این بازیگران در فیلم سوپرمن حضور دارند و نقش های مربوطه خود را به تصویر خواهند کشید.

فیلم سوپرمن برای اکران در ۱۱ جولای ۲۰۲۵ (۲۰ تیر ۱۴۰۴) برنامه ریزی شده است. جیمز گان کارگردان سه گانه نگهبانان کهکشان و جوخه انتحار به همراه رئیس استودیو دی سی مسئولیت کارگردانی و نوشتن فیلمنامه فیلم سوپرمن را بر عهده دارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا