اخبار بازی

از تریلر بازی Harry Potter Quidditch Champions رونمایی شد

در جریان مراسم سامر گیم فست، بازی Harry Potter Quidditch Champions به معرفی رسید. این بازی جذاب و مهیج، محصولی است که برگرفته از دنیای جادویی هاری پاتر است و توسط تیم توسعه‌دهنده‌های با استعدادی طراحی و توسعه داده شده است. با سرگرم پلاس همراه باشید.

در این بازی، کاربران قادر خواهند بود تا به عنوان بازیکنان تیم قهرمانی کوییدیچ در دنیای هاری پاتر شرکت کنند و با رقابت در مسابقات مختلف، توانایی‌های خود را به اثبات برسانند. بازیکنان می‌توانند در تیم‌های مختلفی قرار بگیرند و در مقابل تیم‌های حریف به مبارزه بپردازند.

دانلود از آپارات



گرافیک بسیار زیبا و واقع‌گرایانه بازی و همچنین صداگذاری حرفه‌ای، برای تجربه‌ی واقعی‌تری از بازی همراه با موسیقی‌های مهیج و جذاب به کار رفته است. همچنین، امکانات و قابلیت‌های جدیدی در بازی معرفی شده است که کاربران را به هیجان‌های بیشتری در دنیای حماسی هاری پاتر می‌کشاند.

بازی Harry Potter Quidditch Champions از دیدگاه منتقدان و افرادی که موفق به تست آن شده‌اند، استقبال فراوانی را به دنبال داشته است. این بازی، با ارائه‌ی تجربه‌ی گیمینگ جذاب و متفاوت، مخاطبان خود را در دنیای سحر و جادو هاری پاتر فرو می‌برد و آن‌ها را در ماجراجویی‌هایی پرهیجان و هیجان‌انگیز شرکت می‌دهد.

در جریان مراسم سامر گیم فست، به نمایشگاه گیم فست حاضر شدیم و شاهد رونمایی از یک بازی جدید مبتنی بر دنیای هری پاتر بودیم. بازی Harry Potter Quidditch Champions، یک بازی ورزشی و فانتزی است که در آن شما با استفاده از چوب جادوی خود باید توپ‌ها را جابجا کنید و آن‌ها را در حلقه تیم مقابل قرار دهید. هر تیم در این بازی از سه نفر تشکیل شده است و شما می‌توانید یکی از تیم‌های مختلف را برای خود انتخاب کنید.

منتشر کننده بازی Harry Potter Quidditch Champions اعلام کرده است که این بازی در تاریخ ۱۷ شهریور (۳ سپتامبر) برای پلی استیشن، ایکس باکس، نینتندو سوییچ و کامپیوتر از طریق فروشگاه اپیک و استیم عرضه خواهد شد. همچنین، از روز عرضه، بازی در سرویس پلی استیشن پلاس نیز قابل دسترسی خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا