اخبار بازی

شباهت سیستم تحت تعقیب Star Wars Outlaws به مجموعه GTA

در بازی Star Wars Outlaws، که یک بازی اکشن و ماجراجویی فضایی است، شاهد وجود یک سیستم جالب و هیجان انگیز خواهیم بود که بسیار به سیستم Wanted مجموعه بازی‌های Grand Theft Auto (GTA) شباهت دارد. این سیستم، به بازیکنان امکان می‌دهد در نقش یک جنایتکار یا قاچاقچی فضایی به راحتی وارد دنیای جنایت و آزادی بیشتر شوند. با سرگرم پلاس همراه باشید .

در این سیستم، همانند سیستم Wanted در GTA، بازیکنان می‌توانند با انجام جرم و جنایت، امتیازهای جنایتی بدست آورند. هرچقدر بیشتر امتیاز جنایتی کسب کنند، آن‌ها بیشتر به عنوان جنایتکاران خطرناک و مورد تعقیب قرار می‌گیرند. این در حالی است که قوانین و قواعد شدیدی در این دنیای فضایی وجود دارد که تلاش می‌کنند جنایتکاران را تحت کنترل قرار دهند.

بازیکنان می‌توانند در این دنیای جنایت، از منابع و مناطق مختلف برای مخفی‌ماندن و جلوگیری از دستگیری استفاده کنند. آن‌ها می‌توانند از سیستم‌های رمزنگاری پیشرفته برای مخفی‌ماندن مکان و هویت خود استفاده کنند و با تکنولوژی‌های پیشرفته مانند دستگاه‌های جاسوسی و سلاح‌های فوق‌العاده قدرتمند، خود را در برابر نیروهای امنیتی و قهرمانان نجات دهنده جمهوری مخفی کنند.

با توجه به مشابهت‌هایی که سیستم Wanted در GTA و سیستم مشابه آن در بازی Star Wars Outlaws دارند، بازیکنان می‌توانند از تجربه‌ای هیجان انگیز و پرماجراجویی بهره‌مند شوند. آن‌ها می‌توانند به عنوان یک شخصیت خلافکار و جنایتکار در دنیای فضایی جنگ ستارگان عمل کنند و با انجام عملیات‌های خطرناک و هیجان‌انگیز، خود را به عنوان یکی از بزرگترین و معروف‌ترین جنایتکاران این دنیا جا کنند.

شباهت سیستم تحت تعقیب Star Wars Outlaws به مجموعه GTA

شرکت یوبیسافت بازی Star Wars Outlaws را با سیستمی مشابه سیستم تحت تعقیب یا Wanted سری GTA طراحی کرده است. در این بازی، با توجه به اقدامات بازیکنان، بازخورد هوش مصنوعی را تجربه خواهیم کرد.

این موضوع در Entertainment Weekly اعلام شد که شامل گفتگو با آمبرلی گونزالس، بازیگر نقش کی ووس و جولیان گریدی، مدیر خلاق بازی Star Wars Outlaws بود. این اثر با پس‌زمینه بازی Star Wars Outlaws دارای سیستم تعقیب ۶ سطحی است که برای مجازات جنایات علیه امپراتوری در بازی پیاده‌سازی شده است.

گرایتی گفت: “درباره پلیس در بازی GTA حرف بزنیم. در این بازی، پلیس در ۶ سطح شدت وجود دارد. اگر شما در حال انجام جرمی باشید، آنها شما را تعقیب می‌کنند. اگر بتوانید برخی از آنها را از بین ببرید، وضعیت بدتر میشود و در سطح بالاتر، Death Troopers یا حتی دشمنان شومتر به سمت شما فرستاده می‌شوند.”

این سیستم جذاب به نظر می‌رسد، به خصوص در آخرین سطح و احتمالاً امروز در جریان مراسم یوبیسافت، جزئیات بیشتری درباره آن به ما معرفی خواهند کرد. بازی Star Wars Outlaws در تاریخ ۳۰ اوت (۹ شهریور) برای پلی استیشن ۵، پی سی و ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس سری اس عرضه خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا