اخبار فیلم و سریال

تاریخ انتشار نسخه گارگردان فیلم ماه سرکش اعلام شد

زک اسنایدر، کارگردان مشهور، اخیراً اعلام کرده است که طرفداران و هواداران صبر باید کنند تا زمان پخش نسخه Director’s Cut فیلم ماه سرکش از شبکه نتفلیکس فرا برسد. این اعلامیه جذاب به همراه انتشار نسخه اصلی فیلم در شبکه نتفلیکس، تیترها و عناوین را به خود جلب کرده است.با سرگرم پلاس همراه باشید .

هر طرفداری که با اثرهای زک اسنایدر آشنا باشد، می‌داند که Director’s Cut نسخه‌ای است که توسط خود کارگردان برای نمایش دادن دیدگاه و ایده‌های خاص خود از فیلم ساخته می‌شود. این نسخه معمولاً بیشتر به طور کامل به نظرات و انتقادات کارگردان پاسخ می‌دهد و برخی جزئیات و صحنه‌ها را که در نسخه اصلی قطع یا تغییر کرده‌اند، بازیابی می‌کند.

در مورد فیلم Rebel Moon، که از جمله پروژه‌های بزرگ زک اسنایدر است، این اعلامیه برای طرفداران اختصاصی و هوادارانی که جزء جامعه فیلم‌ساز هستند، بسیار جالب است. آنها باید منتظر بمانند تا نسخه Director’s Cut این فیلم روی صفحه‌های نتفلیکس و در دسترس قرار گیرد.

با انتشار این نسخه ویژه، زک اسنایدر به طرفداران خود فرصتی می‌دهد تا به عمق داستان و جزئیات بیشتری از Rebel Moon پرداخت کنند. آنها می توانند شاهد حذف یا اضافه شدن صحنه‌ها، تغییرات در ترکیب بندی فیلم و ایده‌های جدیدی که کارگردان در نسخه جدید ارائه می‌دهد، باشند.

اعلام زمان پخش نسخه Director’s Cut فیلم ماه سرکش از شبکه نتفلیکس، همچنین برای طرفداران بهانه‌ای است تا تاریخ انتشار را در تقویم خود علامت بزنند و به صبر و شکیبایی بپردازند. هر چند که زمان انتشار دقیق هنوز اعلام نشده است، اما امیدواریم که نسخه Director’s Cut در نزدیکی آینده منتشر شود و طرفداران بتوانند از این اثر هنری استثنایی لذت ببرند.

بنابراین، هواداران انتظار داشته باشند و در حالت سرخوردگی خود صبور باشند، زیرا نسخه Director’s Cut فیلم Rebel Moon از شبکه نتفلیکس به زودی در دسترس خواهد بود.

تاریخ انتشار نسخه گارگردان فیلم ماه سرکش اعلام شد

مطلع شدیم که نسخه کارگردان فیلم ماه سرکش در تابستان ۲۰۲۴ به نتفلیکس منتقل خواهد شد. زک اسنایدر اعلام کرده است که نسخه Director’s Cut فیلم ماه سرکش در تاریخ ۱۲ مرداد ۱۴۰۳ (۲ اوت ۲۰۲۴) در دسترس طرفداران قرار خواهد گرفت. در نسخه کارگردان، بخش اول به نام Chalice of Blood (جام خون) و بخش دوم به نام Curse of Forgiveness (معضل آمرزش) تغییر نام داده شده است.

در خلاصه داستان فیلم ماه سرکش آمده است که وقتی یک مستعمره آرام و صلح‌طلب در لبه کهکشان توسط ارتش ظالم بلیساریوس تهدید می‌شود، یک زن جوان با گذشته‌ای مبهم به دنبال جنگجویان جدید می‌رود تا به آن‌ها کمک کند و جامعه خود را حفظ کند. همچنین همان‌طور که قوای قلمرو برای مهار شورش تلاش می‌کنند، روابط ناگسستنی شکل می‌گیرند، قهرمانان ظاهر می‌شوند و افسانه‌ها به وجود می‌آیند.

بازیگران فیلم Rebel Moon شامل سوفیا بوتلا، جایمن هانسو، اد اسکرین، میخیل هایسمان، به دونا، ری فیشر، استاز نیر، فرا فی، کلوپاترا کولمن، استوارت مارتین، اینکوار سیگورثون، آلفونسو هررا، کری الویس، ریان ریس، ای دافی، اسکای یانگ، شارلوت مگی و آنتونی هاپکینز (صداپیشه جیمی) هستند. زک اسنایدر نه‌تنها به عنوان کارگردان هر دو قسمت فیلم ماه سرکش حضور داشت، بلکه شی هتن و کرت جانستاد نیز در نگارش فیلم‌نامه یاری کردند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا