اخبار بازی

فروش عالی بازی Rise of the Ronin هنوز ادامه خواهد داشت

فومیهیکو یاسودا، مدیر عامل شرکت توسعه دهنده بازی Rise of the Ronin، با افتخار اعلام کرد که این عنوان برتر توانسته است به عنوان پرفروش‌ترین بازی کوئی در بازار عرضه شود. این اعلامیه نشان می‌دهد که استودیو تیم نینجا با موفقیت توانسته است نیازها و ترجیحات بازیکنان را به خوبی درک کند و با ارائه تجربه‌ای بی‌نظیر، قدرت جذب بالایی را در بازار داشته است.

Rise of the Ronin، با گرافیک بصری خیره‌کننده، داستان جذاب و گیم پلی هیجان انگیز، توانسته است به یکی از عناوین مورد پسند بازیکنان تبدیل شود و در نتیجه به رکورد پرفروشی دست پیدا کند. این دستاورد، نه تنها برای تیم توسعه‌دهنده، بلکه برای صنعت بازی سازی به طور کلی، یک افتخار بزرگ به شمار می‌رود.

بازی Rise of the Ronin، توسط استودیو Team Ninja، هنگام عرضه خود در رقابت سنگین با بازی‌های محبوبی مانند Dragon’s Dogma 2 قرار گرفت. این بازی با واکنش‌های متضاد منتقدان مواجه شد، اما توانست توجه برخی از گیمرها را به خود جلب کند. اخبار جدید حاکی از این است که بازی Rise of the Ronin عملکرد قابل قبولی در زمینه فروش داشته است.

راهنمای بازی Rise of The Ronin | نکات مخفی بازی که نمی دانید

فروش عالی بازی Rise of the Ronin هنوز ادامه خواهد داشت

در گزارش مالی سه ماهه ای که در مارس ۲۰۲۴ به پایان می رسد، Koei Tecmo اعلام کرد که بازی “Rise of the Ronin” از فروش سری بازی های Nioh پیشی گرفته است. فومیهیکو یاسودا، کارگردان

اگرچه میزان فروش Rise of the Ronin قابل تعیین نیست، اما فامیتسو تخمین می‌زند که تا هفته‌ای که در تاریخ ۱۳ خرداد (۲ ژوئن) به پایان رسیده، تعداد ۱۲۵،۹۸۲ نسخه فیزیکی از این بازی در ژاپن به فروش رفته است. بازی Rise of the Ronin تنها در پلی استیشن ۵ قابل تجربه است و به تازگی به‌روزرسانی جدیدی را دریافت کرده است که شامل محتواهای جدیدی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا