اخبار بازی

Dragon Age: The Veilguard: ارتقاء همکاری تیمی به سطحی جدید

بازی Dragon Age: The Veilguard با ویژگی‌های گسترده‌ای که برای همکاری تیمی و شخصی‌سازی سبک مبارزه همراهان ارائه می‌دهد، تحولی بزرگ در سری بازی‌های Dragon Age ایجاد کرده است.با سرگرم پلاس همراه باشید.

برخلاف بازی‌های قبلی سری Dragon Age که ترکیبی از مبارزات بی‌درنگ و نوبتی را ارائه می‌دادند، سیستم نبردهای Dragon Age: The Veilguard به طور کامل بی‌درنگ خواهد بود. این تغییر می‌تواند گامی مهم در توسعه استودیو BioWare باشد. با این حال، بازی جدید تمامی ریشه‌های سری را نادیده نمی‌گیرد؛ از همین رو، حلقه توانایی (Ability Wheel) در این بازی نیز حضور خواهد داشت تا بازیکنان بتوانند مهارت‌های نبرد همراهان خود را انتخاب کرده، کمبوهای مختلفی برای آن‌ها خلق کنند و یا دستور حمله به اهداف مشخصی را صادر کنند.

کورین بوش، کارگردان بازی Dragon Age: The Veilguard در مصاحبه‌ای با مجله گیم اینفورمر اعلام کرد که قابلیت‌های منحصربه‌فرد هر کلاس باعث می‌شود برخی از همراهان هم‌افزایی بیشتری با یکدیگر داشته باشند. بوش در این باره گفت: «اگر می‌خواهید همراهان خود را تنها بگذارید و روی پیشروی خودتان تمرکز کنید، این گزینه در دسترس خواهد بود. این همراهان شخصیت و رفتارهای خاص خودشان را دارند و در میدان نبرد به صورت مستقل عمل می‌کنند. با پیشرفت داستان، هرکدام از این همراهان یاد می‌گیرند چگونه از توانایی‌های خود به بهترین نحو استفاده کنند، به طوری که بازیکن احساس کند در کنار افرادی با توانایی‌های درک مسائل به مبارزه با دشمنان می‌پردازد.»

Dragon Age: The Veilguard: ارتقاء همکاری تیمی به سطحی جدید

در بازی Dragon Age: The Veilguard، بازیکنان می‌توانند از توانایی‌های مختلف همراهان خود به صورت استراتژیک استفاده کنند. به عنوان مثال، می‌توان با استفاده از قدرت Bellara زمان را کاهش داده و سپس با Harding یک حمله ویرانگر انجام داد. در این شرایط، می‌توان با Rook به میدان نبرد یورش برد و از این فرصت بهترین استفاده را کرد. این ویژگی‌ها نشان می‌دهد که بازی The Veilguard به شدت روی ایجاد حس ارگانیک از همکاری‌های تیمی تمرکز دارد.

بازیکنان می‌توانند دستورات خود به همراهان برای استفاده از توانایی‌ها و کمبوها را ذخیره کنند و از طریق حلقه مهارت‌ها به کار بگیرند. به‌محض اینکه بازیکن حلقه را ببندد، رفتار همراهان مطابق با دستورات داده شده تغییر خواهد کرد. همچنین، در تریلر گیم‌پلی اخیر بازی مشخص شد که Rook می‌تواند سلاح خود را بین شمشیر و کمان تغییر دهد. BioWare تایید کرده است که این توانایی محدود به کلاس Rogue نخواهد بود و هر شخصیت می‌تواند دو سلاح جداگانه داشته باشد و در طول مبارزه آن‌ها را عوض کند. علاوه بر این، صفحه Inventory به بازیکنان امکان می‌دهد تجهیزات را بین همراهان خود پخش یا جابجا کنند.

بازی Dragon Age: The Veilguard قرار است پاییز امسال بر روی پلتفرم‌های کامپیوتر، پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس سری اس عرضه شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا