اخبار فیلم و سریال

شان لوی: آرزوی ساخت فیلم Spider-Man and Deadpool را دارم

شان لوی، کارگردان مشهور فیلم Deadpool and Wolverine، در حالی که تا اکران این فیلم باقی مانده است، به تصویر گذاشتن یک ماجراجویی دیگر با دو ابرقهرمان مارول، مرد عنکبوتی و ددپول، را آرزو می‌کند.با سرگرم پلاس همراه باشید.

زمانی که فیلم Deadpool and Wolverine به زودی در سینماها به نمایش در خواهد آمد، طرفداران به دنبال این هستند تا ببینند آیا آرزوی شان لوی برای ساخت فیلم Spider-Man and Deadpool هم به واقعیت پیوسته است یا خیر؟ شان لوی در یک مصاحبه با توتال فیلم اعلام کرد که عاشق این ایده است که ددپول و اسپایدرمن را با هم در یک فیلم به نام Spider-Man and Deadpool مشاهده کند. وی افزود که این ترکیب از بی‌پروایی ددپول و استعدادهای منحصر به فرد اسپایدرمن، یک فیلم بسیار جذاب و هیجان انگیز خواهد بود که دوست دارد آن را بسازد.

شان لوی: آرزوی ساخت فیلم Spider-Man and Deadpool را دارم

در حال حاضر، فیلم Deadpool and Wolverine که شامل بازی‌های بازیگران برجسته‌ای چون رایان رینولدز و هیو جکمن می‌باشد، در حال تماشایی شدن توسط طرفداران و فیلم‌نامه‌نویسان مارول است. این فیلم منتظر افتتاحیه‌ای بزرگ در بازار سینمایی است که پیش‌بینی می‌شود از نظر اقتصادی همچنان جذاب و پر بازده باشد. علاوه بر این، موفقیت این فیلم می‌تواند در تصمیم‌گیری برای ساخت فیلم Spider-Man and Deadpool نقش مهمی داشته باشد.

شان لوی، که به عنوان یکی از گزینه‌های مورد نظر برای کارگردانی فیلم Avengers 5 نیز شناخته می‌شود، در حال حاضر در مرحله پایانی فیلم Deadpool and Wolverine قرار دارد که به زودی برای مخاطبان آماده خواهد شد. اکران فیلم در تاریخ ۲۶ ژوئیه (۵ مرداد) برنامه‌ریزی شده است و انتظار می‌رود تا یکی از پرفروش‌ترین افتتاحیه‌های سال ۲۰۲۴ باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا