اخبار فیلم و سریال

تغییرات زمانی و تحولات ریبوت فیلم Blade

ریبوت فیلم Blade در طول روند تولید با تغییرات و چالش‌های زیادی مواجه شده است. در جدیدترین اخبار، اطلاعات تازه‌ای از تغییرات این پروژه منتشر شده که نشان می‌دهد زمان وقوع داستان فیلم از دهه ۱۹۲۰ به زمان حال تغییر کرده است.با سرگرم پلاس همراه باشید.

تغییرات در روند تولید

ابتدا قرار بود “یان دیمانج”، کارگردان فیلم “White Boy Rick”، ریبوت فیلم Blade را کارگردانی کند. اما او از این پروژه جدا شد و اکنون مارول استودیو به دنبال کارگردان جدیدی برای این فیلم است.

فیلمنامه اولیه و تغییرات آن

براساس اطلاعات منتشر شده توسط هالیوودریپورتر، پیش‌نویس‌های اولیه فیلمنامه تفاوت‌های زیادی با نسخه فعلی دارند. در ابتدا قرار بود فیلم‌برداری از اواخر سال ۲۰۲۳ آغاز شود و داستان فیلم در دهه ۱۹۲۰ جریان داشته باشد. در این نسخه، میا گاث نقش یک خون‌آشام به نام “لیلیث” را بازی می‌کرد که به دنبال خون دختر بلید بود. همچنین یک صحنه بزرگ قطار ساخته شده بود که اکنون قرار نیست از آن استفاده شود، ولی احتمال دارد در پروژه دیگری از دیزنی به کار رود.

تغییر زمان داستان به زمان حال

فیلم Blade اکنون قرار است در زمان حال جریان داشته باشد، اما هنوز اطلاعات دقیقی از داستان یا روند آن منتشر نشده است. تاکنون فیلم دو کارگردان خود را از دست داده و تاریخ اکران آن نیز بارها به تعویق افتاده است. طبق برنامه جدید، قرار است فیلم در تاریخ ۷ نوامبر ۲۰۲۵ (۱۶ آبان ۱۴۰۴) اکران شود، اما ممکن است این تاریخ تا سال ۲۰۲۶ عقب بیفتد.

تغییرات زمانی و تحولات ریبوت فیلم Blade

تیم نویسندگی و کارگردانی

“اریک پیرسون” که تجربه کار روی فیلمنامه‌هایی مانند “The Fantastic Four”، “Black Widow”، “Thunderbolts”، “Thor: Ragnarok” و “Godzilla vs. Kong” را دارد، در حال حاضر روی نسخه اخیر فیلمنامه “Blade” کار می‌کند. پیش از او، “مایکل گرین”، نویسنده فیلم‌هایی چون “Logan” و “Blade Runner 2049″، وظیفه بازنویسی فیلمنامه را برعهده داشت. حضور پیرسون نکته مثبتی تلقی می‌شود، چرا که او در بیشتر پروژه‌های مارول نقش مهمی در آماده‌سازی آن‌ها برای فیلم‌برداری داشته است.

بازیگران و بودجه

ماهرشالا علی در نقش “اریک بروکس” ملقب به بلید، میا گاث و دلروی لیندو همچنان در این فیلم حضور خواهند داشت. فیلم Blade با درجه سنی بزرگسال تولید و اکران خواهد شد. بودجه فیلم نیز کمتر از ۱۰۰ میلیون دلار تعیین شده است.

در نهایت، با توجه به تغییرات متعدد و چالش‌های پیش روی این پروژه، باید دید که ریبوت فیلم Blade چگونه به پایان خواهد رسید و آیا می‌تواند انتظارات مخاطبان را برآورده کند یا خیر.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا