اخبار بازی

زمان گیم پلی Avowed همانند The Outer Worlds خواهد بود

به گفته کارگردان بازی Avowed، ساختار جهان و مدت زمان مورد نیاز برای تجربه بازی مشابه The Outer Worlds خواهد بود. با سرگرم پلاس همراه باشید .

زمانی که استودیو آبسیدین چند سال پیش بازی Avowed را برای اولین بار معرفی کرد، بسیاری تصور می‌کردند که با یک بازی نقش‌آفرینی مشابه با The Elder Scrolls 5: Skyrim روبرو خواهند شد. با این حال، تیم آبسیدین مدتی بعد اعلام کرد که Avowed تجربه‌ای فشرده‌تر و متمرکزتر را ارائه خواهد داد. حالا کری پاتل، کارگردان Avowed، در یک مصاحبه با مجله گیم اینفورمر تایید کرده است که مدت زمان مورد نیاز برای تجربه این بازی مشابه بازی‌های نقش‌آفرینی و علمی-تخیلی The Outer Worlds خواهد بود.

پاتل در این باره توضیح داده است: «بهترین تشبیه برای مقیاس Avowed، بازی The Outer Worlds است. بازیکنان می‌توانند انتظار تجربه‌ای مشابه را داشته باشند که زمان آن دقیقاً مشابه رویکرد The Outer Worlds به درجه سختی و میزان کاوش در محیط‌ها دارد، یا اینکه فقط بخواهند مأموریت‌های اصلی را به اتمام برسانند.»

کامل کردن مأموریت‌های اصلی بازی The Outer Worlds حدود ۱۵ ساعت زمان نیاز داشته و بازیکنانی که تمایل داشتند تمام محتوای اختیاری و مأموریت‌های فرعی را نیز کامل کنند، باید ۲۵ تا ۳۰ ساعت را به تجربه بازی اختصاص می‌دادند. به گفته پاتل، برای کامل کردن بازی Avowed نیز بازیکنان به زمان مشابهی نیاز دارند و احتمالاً وجود چند پایان مختلف، ارزش تجربه مجدد آن را افزایش می‌دهد.

زمان گیم پلی Avowed همانند The Outer Worlds خواهد بود

مدت زمان کمتر بازی Avowed می‌تواند نشاندهنده محتوا و وسعت جهان آن باشد، همانطور که می‌توانست انتظار داشته باشیم. کارگردان این بازی در مورد مقایسه آن با Skyrim توضیح داده و بیان کرده که جهان Avowed بیشتر به بازی The Outer Worlds شباهت دارد. این جهان شامل تعدادی نقشه کوچکتر که جدا از یکدیگر هستند و امکان کاوش بی‌انتها را دارند، اما یک جهان یکپارچه، گسترده و بی‌انتهایی ندارد.

پاتل ادامه داد: «من فکر می‌کنم بهترین مثال برای مقایسه جهان Avowed، بازی The Outer Worlds است؛ زیرا این مقایسه به خوبی مقیاس و طراحی جهان بازی را نشان می‌دهد. Avowed در عوض ارائه یک جهان کاملاً باز و قابل بررسی از ابتدا تا انتها، دارای دنیایی است که شبیه به The Outer Worlds است، با مجموعه‌ای از مناطق باز که به یکدیگر متصل هستند و در طول تجربه به آن‌ها دسترسی خواهید داشت. جهان Avowed در ساختار کاوش و روایت داستان بسیار به The Outer Worlds شبیه است.»

بازی Avowed برنامه‌ریزی شده است تا در پاییز امسال برای کامپیوتر و کنسول‌های Xbox Series X|S عرضه شود، اما تاریخ دقیق عرضه هنوز اعلام نشده است و گزارش‌ها به انتشار آن در ماه نوامبر اشاره دارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا