اخبار بازی

محبوبیت فوق‌العاده بازی Microsoft Flight Simulator همچنان پابرجاست

استودیو آسوبو اعلام کرده است که بازی Microsoft Flight Simulator به بیش از ۱۵ میلیون کاربر دست یافته است.با سرگرم پلاس همراه باشید.

پس از غیبتی طولانی، نسخه جدیدی از بازی در سال ۲۰۲۰ به بازار عرضه شد، که این بار به گیمرها امکان می‌دهد بدون نیاز به دانش فنی عمیق، از تجربه پرواز بهره‌مند شوند. این بازی در طول سال‌های گذشته با به‌روزرسانی‌های مکرر میزبان به‌روزرسانی‌های فراوان بوده است. اخیراً امکان پرواز در آسمان لاس وگاس نیز به‌واسطه به‌روزرسانی جدیدی برای طرفداران فراهم شده است.

در حال حاضر، در میان تازه‌ترین اخبار، اعلام شده است که بازی به رکورد جدیدی در زمینه تعداد بازیکن دست یافته است. استودیو آسوبو به تازگی در شبکه اجتماعی اعلام کرده است که تعداد کاربران این بازی بیش از ۱۵ میلیون نفر است. علاوه بر این، در کل، بیش از یک میلیارد پرواز در بازی انجام شده است.

این بازی در حال حاضر بر روی پلتفرم‌های Xbox Series X|S و کامپیوتر تجربه‌پذیر است. بازیکنان نیازی ندارند زمان زیادی را منتظر نسخه بعدی این شبیه‌ساز پرواز از مایکروسافت بمانند؛ زیرا Microsoft Flight Simulator 2024 در تاریخ ۲۹ آبان (۱۹ نوامبر) منتشر خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا