اخبار بازی

Sly Cooper بزرگ‌ترین عرضه بازی در PlayStation Plus Classic بود

بازی کلاسیک Sly Cooper که از کنسول PlayStation 2 عرضه شده بود، توانسته است به عنوان پرمخاطب‌ترین بازی معرفی شده در سرویس PlayStation Plus Classic زیر نام خود، شناخته شود. با سرگرم پلاس همراه باشید.

از زمانی که اخبار جدیدی از این بازی منتشر نشده، هنوز هم بازیکنان به بازگشت این سری پلتفرمر امیدوارند؛ اما هنوز مشخص نیست که آیا نسخه جدیدی از آن منتشر خواهد شد یا نه. به تازگی، شرکت سونی بازی Sly Cooper and the Thievius Raccoonus را، که یک بازی PS2 از سال ۲۰۰۲ است، برای کاربران پرمیوم PlayStation Plus بر روی PS4 و PS5 منتشر کرد و طرفداران این سری با استقبال گرمی از این بازی‌ها روبرو شدند.

براساس گزارش TrueTrophies و بر اساس اطلاعات بیش از ۳.۱ میلیون کاربر فعال شبکه PlayStation، Sly Cooper توانسته است بزرگ‌ترین عرضه بازی را در کاتالوگ PlayStation Plus Classic ثبت کند که تنها برای کاربران سطح پرمیوم در دسترس است. قبلاً این رکورد متعلق به بازی The Legend of Dragoon بود که در سال ۲۰۲۳ به این سرویس اضافه شد، اما این بازی در هفته اول عرضه خود ۲.۵% بازیکن بیشتری را جذب کرد.

تعداد کاربران پرمیوم PlayStation Plus نسبت به کل تعداد کاربران شبکه PlayStation، به نسبت کوچک است، بنابراین اینگونه رکوردها ممکن است برای سونی به اهمیت بالایی نرسد. با این حال، طرفداران این سری امیدوارند که بازخورد مثبت این عنوان موجب برگزاری بحث و گفتگو در مورد ساخت نسخه جدیدی از این سری شود.

در سال ۲۰۲۲، شرکت Sucker Punch که سازنده‌ی بازی هستند، تایید کرده بودند که هیچ نقشه‌ای برای عرضه نسخه جدید از این سری وجود ندارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا