اخبار فیلم و سریال

تاریخ اکران فیلم تله میکی موس | Mickey’s Mouse Trap

در روزی که فیلم کوتاه دیزنی به نام “استیمبوت ویلی” به مالکیت عمومی منتقل شد، یک تریلر از فیلم ترسناک کمدی به نام تله میکی موس منتشر شد که در آن میکی ماوس به عنوان یک قاتل وحشتناک ظاهر می‌شود. داستان فیلم، در روز تولد الکس، که در بخش آرکید شهربازی کار می‌کند، جریان دارد. دوستانش تصمیم می‌گیرند که برای تولدش او را غافلگیر کنند، اما با ورود یک قاتل نقابدار به لباس میکی ماوس، بازی ترسناکی برای آن‌ها آغاز می‌شود و حالا آن‌ها باید برای زنده ماندن تمام تلاش خود را بکنند.با سرگرم پلاس همراه باشید.

تریلر فیلم نشان می‌دهد که فردی با لباس میکی ماوس به قربانیان حمله کرده و آن‌ها را در داخل یک مکان شبیه به رستوران Chuck E. Cheese تعقیب می‌کند. این مکان که نه تنها یک محل تفریحی است بلکه یک محل شکار هم می‌باشد. کارگردان فیلم، جیمی بیلی، اظهار می‌کند: “ما فقط می‌خواستیم که از این فیلم لذت ببریم. می‌خواستیم میکی ماوس را به عنوان یک شخصیت قاتل کمی طنزی و مسخره کنیم و از طرز اجرایش لذت ببریم.”

تاریخ اکران فیلم تله میکی موس | Mickey’s Mouse Trap

فیلم تله میکی موس با بازیگرانی همچون سوفی مکینتاش، کالوم سیویک، آلگرا نوسیتا، بن هریس، دامیر کواچ، مکنزی میلز، نیک بیسکوپیک و سایمون فیلیپس، تولید شده است و تهیه‌کنندگان آن شامل پل ویتنی، مارک پاپجوی، الکساندر گاوسمن و اندرو آگوپوویچ می‌باشند. تاریخ اکران دقیق فیلم هنوز مشخص نشده است، اما قرار است در ماه مارس (اسفند-فروردین) منتشر شود.

فیلم تله میکی موس، پس از موفقیت فیلم ترسناک وینی پو: خون و عسل، که پس از منتقل شدن به مالکیت عمومی اکران شد، به دنبال آن می‌آید. وینی پو امسال نیز وارد دامنه عمومی خواهد شد. آیا به نظر شما ممکن است یک شخصیت کارتونی مهربان را به یک قاتل ترسناک تبدیل کرد؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا