اخبار فیلم و سریال

ساخت سه‌گانه سینمایی انیمه Demon Slayer به طور رسمی تایید شد

استودیو یوفوتیبل از ساخت یک سه‌گانه سینمایی برای انیمه Demon Slayer بر اساس آرک داستانی “قلعه بی‌نهایت” خبر داده است. با سرگرم پلاس همراه باشید.

فصل چهارم انیمه Demon Slayer که بر اساس آرک داستانی “آموزش هاشیرا” ساخته شده، امشب به پایان خواهد رسید. حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، این انیمه قرار است با سه فیلم بلند بازگردد. استودیو یوفوتیبل به طور رسمی اعلام کرده است که ساخت سه قسمت سینمایی انیمه Demon Slayer بر اساس آرک داستانی “قلعه بی‌نهایت” تأیید شده و این سه‌گانه قرار است به صورت سینمایی اکران شود. با این حال، هنوز زمان پخش دقیق این فیلم‌ها اعلام نشده است.

علاوه بر این، استودیو یوفوتیبل اولین پوستر رسمی از سه‌گانه انیمه “Demon Slayer: Kimetsu no Yaiba – Infinity Castle Arc” را منتشر کرده است. در این پوستر، تانجیرو در قلعه بی‌نهایت به تصویر کشیده شده است. این آرک داستانی پایانی انیمه Demon Slayer است و به نظر می‌رسد که طرفداران این انیمه هیجان‌انگیز، روزهای پرشوری را پیش رو خواهند داشت. در ادامه می‌توانید این پوستر را مشاهده کنید:

ساخت سه‌گانه سینمایی انیمه Demon Slayer به طور رسمی تایید شد

به این ترتیب، استودیو یوفوتیبل با انتشار این خبر، شور و هیجان بسیاری را در بین طرفداران انیمه “Demon Slayer” ایجاد کرده و همه در انتظار اطلاعات بیشتری درباره این سه‌گانه سینمایی هستند.

فصل اول انیمه “Demon Slayer: Kimetsu no Yaiba” در ۲۶ قسمت تولید و پخش شد. پس از موفقیت فصل اول، فصل دوم این انیمه در ۱۸ قسمت ساخته شد که شامل ۷ قسمت ابتدایی مربوط به آرک داستانی “Mugen Train” و ۱۱ قسمت دیگر که به آرک داستانی “Entertainment District” اختصاص داشتند. فصل سوم این انیمه نیز بر اساس آرک داستانی “Swordsmith Village” تولید شد و در ۱۱ قسمت به نمایش درآمد.

مانگای “Demon Slayer” که توسط کویوهارو گوتوگه خلق شده، برای اولین‌بار در سال ۲۰۱۶ منتشر شد و در سال ۲۰۲۰ به پایان رسید. این مانگا با استقبال بی‌نظیری روبرو شد و تاکنون ۱۵۰ میلیون نسخه از آن به فروش رسیده است.

“Demon Slayer” با داستان‌های جذاب و شخصیت‌های قوی خود، تبدیل به یکی از محبوب‌ترین انیمه‌ها و مانگاهای جهان شده و همچنان طرفداران بسیاری در سراسر دنیا دارد. موفقیت این مجموعه نه تنها در قالب مانگا و انیمه، بلکه در سینما نیز ادامه دارد و حالا با اعلام ساخت سه‌گانه سینمایی جدید، هیجان و انتظار برای طرفداران این سری افزایش یافته است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا