اخبار بازی

تیم سازندگان بازی Returnal در حال کار بر روی یک بازی اکشن AAA جدید هستند

اخیراً اطلاعات تازه‌ای از بازی جدید استودیو Housemarque، سازنده بازی Returnal، در اینترنت منتشر شده است.با سرگرم پلاس همراه باشید.

Housemarque یکی از استودیوهایی است که همیشه توانسته علاقه‌مندان به بازی‌های ویدیویی با کیفیت را جذب کند. با انتشار بازی Returnal، این استودیو فنلاندی به شهرتی بی‌نظیر دست یافت، به‌ویژه که به‌صورت رسمی به یکی از استودیوهای اختصاصی پلی‌استیشن تبدیل شد. هنوز اطلاعات رسمی از پروژه‌ی بعدی آن‌ها منتشر نشده است، اما برخی جزئیات کوتاه درباره آن از طریق اخبار منتشر شده است.

آگهی استخدامی اخیر استودیو Housemarque برای موقعیت طراح ارشد بازی، که در LinkedIn منتشر شده است، نشان می‌دهد که این استودیو در حال حاضر بر روی یک بازی اکشن AAA کار می‌کند. این آگهی شامل تسلط بر موتور Unreal Engine به‌عنوان یکی از الزامات اساسی برای این موقعیت است، که نشان می‌دهد احتمالاً استودیو برای توسعه بازی جدیدی از این موتور استفاده می‌کند، مانند بازی Returnal. همچنین، آگهی به دنبال تخصص در طراحی مراحل، طراحی دشمن و طراحی باس نیز است که نشان از شباهت‌هایی به بازی‌های قبلی این استودیو دارد که برای پلی‌استیشن ۵ عرضه شده‌اند.

در سال ۲۰۲۲ اعلام شد که بازی بعدی استودیو Housemarque یک آی‌پی جدید خواهد بود. همچنین، در نوامبر سال گذشته، هری کروگر، کارگردان بازی که تقریباً ۱۵ سال حضور در این شرکت داشت، از استودیو جدا شد، اما این تغییرات احتمالاً تأثیری بر جهت‌گیری و توسعه‌ی آینده بازی‌های Housemarque نخواهد داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا