اخبار فیلم و سریال

فیلم A Quiet Place: Day One با شکستن رکورد آغاز کرد

فیلم A Quiet Place: Day One با دریافت نقدهای مثبت، در روز جمعه هفته گذشته به صحنه سینماها بازگشت و در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، به استقبال طرفداران خود رفت. این فیلم در سه روز اول اکران خود در آمریکای شمالی، موفق به فروش ۵۳ میلیون دلار شد. با این موفقیت، فیلم A Quiet Place: Day One توانست رکورد بزرگ‌ترین افتتاحیه فیلم‌های دنیای یک مکان ساکت را به‌نام خود ثبت کند.با سرگرم پلاس همراه باشید.

همچنین، این فیلم ترسناک با دریافت امتیاز B+ از سینمااسکور، تأییدیه‌ای از تماشاگران برای ادامه‌ی سری محبوب خود دریافت کرده است، که شباهت زیادی به قسمت اول دارد. پیش از این، فیلم‌های “A Quiet Place” با افتتاحیه‌های ۵۰.۲ میلیون دلار در سال ۲۰۱۸ و “A Quiet Place Part II” با افتتاحیه ۴۷.۵ میلیون دلار در سال ۲۰۲۱ به سینماها آمدند.

همچنین، فیلم A Quiet Place: Day One حدود ۴۵.۵ میلیون دلار نیز در بازارهای بین‌المللی به فروش رسیده است، که در مجموع به ۹۸.۵ میلیون دلار فروش جهانی در هفته اول اکران خود دست یافته است.

فیلم A Quiet Place: Day One به داستان حمله فضایی‌ها به زمین و تمرکز بر روز اول این حمله می‌پردازد، با شروع اتفاقات از شهر نیویورک و تمرکز بر شخصیت‌های سم و اریک. این فیلم اولین بخشی از مجموعه “A Quiet Place” است که در سال ۲۰۱۸ با فروش ۳۴۱ میلیون دلار در گیشه جهانی به سراغ تماشاگران رفت. پس از آن، فیلم “A Quiet Place Part 2” در سال ۲۰۲۱ منتشر شد و با فروش ۲۹۷.۴ میلیون دلار در گیشه جهانی ادامه‌ی داستان را نشان داد.

کارگردانی و نوشتن فیلمنامه “A Quiet Place: Day One” بر اساس ایده و داستانی از جان کرازینسکی به عهده‌ی مایکل سارنوسکی، کارگردان فیلم “Pig” بوده است. در این فیلم، بازیگرانی همچون لوپیتا نیونگو، جوزف کوئین، جایمن هانسو، الکس وولف و دنی اوهر حضور دارند و نقش‌های خود را بازی کرده‌اند.

همچنین، فیلم “A Quiet Place 3” در حال ساخت است و منتظر اکران در سال ۲۰۲۵ است، که ادامه‌ای برای مجموعه‌ی محبوب این داستان ترسناک خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا