اخبار بازی

تاریخ عرضه Dead Rising Deluxe Remaster مشخص شد

شرکت کپکام در شوکیس Capcom Next با پخش تریلر جدیدی از زمان انتشار بازی Dead Rising Deluxe Remaster رونمایی کرد.با سرگرم پلاس همراه باشید.

کپکام اخیراً با معرفی ناگهانی بازی DRDR، طرفداران خود را غافلگیر کرد. اکنون در میان تازه‌ترین اخبار بازی، مطلع شدیم که این ناشر ژاپنی جزئیات بیشتری از این نسخه را در شوکیس خود منتشر کرده است.

توسعه‌دهندگان DRDR اعلام کردند که این نسخه بیشتر به یک ریمیک شباهت دارد تا یک ریمستر ساده. این بازی مکانیک‌ها و هسته اصلی دد رایزینگ را حفظ می‌کند و درعین‌حال انیمیشن‌های مبارزات را دست نخورده باقی می‌گذارد، اما بازیکنان می‌توانند انتظار تغییرات، اصلاحات و بهینه‌سازی سایر بخش‌های بازی را داشته باشند.

این شامل پیشرفت‌های گرافیکی بازی با استفاده از موتور بازی‌سازی RE Engine می‌شود. بازیکنان می‌توانند انتظار بهبودهای کلی، تغییر رفتار کاراکترهای غیرقابل بازی (NPC) و بهینه‌سازی تجربه کاربری را در این نسخه داشته باشند. بازی Dead Rising Deluxe Remaster از رزولوشن ۴K و صدای سه‌بعدی پشتیبانی می‌کند و دارای قابلیت ذخیره خودکار است.

شرکت Capcom اعلام کرده است که بازی Dead Rising Deluxe Remaster در تاریخ ۲۹ شهریور ۱۴۰۳ (۱۹ سپتامبر ۲۰۲۴) برای کاربران پلی‌استیشن ۵، ایکس‌باکس سری ایکس، ایکس‌باکس سری اس و کامپیوتر منتشر خواهد شد. این نسخه جدید امیدوار است تا تجربه‌ای تازه و بهبود یافته از دنیای Dead Rising را برای طرفداران قدیمی و جدید به ارمغان بیاورد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا