اخبار فیلم و سریال

تاریخ اکران فیلم Now You See Me 3 به صورت رسمی اعلام شد

لاینزگیت تاریخ اکران فیلم Now You See Me 3 با بازی جسی آیزنبرگ را رسماً اعلام کرد.با سرگرم پلاس همراه باشید.

در اردیبهشت ۹۹، لاینزگیت اعلام کرد که در حال ساخت فیلم Now You See Me 3 است و اکنون در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تاریخ اکران قسمت سوم این فیلم مشخص شده است. لاینزگیت اعلام کرد که فیلم “Now You See Me 3” برای اکران در تاریخ ۱۴ نوامبر ۲۰۲۵ (۲۳ آبان ۱۴۰۴) برنامه‌ریزی شده است. در این تاریخ فعلاً هیچ فیلم دیگری برای اکران تعیین نشده، اما این فیلم در ماه نوامبر ۲۰۲۵ با رقابت‌های قدرتمندی روبرو خواهد شد.

یک هفته قبل از آن، فیلم “Bugonia” به کارگردانی یورگوس لانتیموس و با بازی اما استون و همچنین فیلم “Blade” اکران خواهند شد، اگرچه پیش‌بینی می‌شود اکران “Blade” با تأخیر مواجه شود. همچنین، یک هفته بعد از اکران “Now You See Me 3″، فیلم “Wicked: Part Two” و انیمیشن “Zootopia 2” به نمایش درخواهند آمد. از میان این آثار، انیمیشن “Zootopia 2” را می‌توان رقیب اصلی فیلم Now You See Me 3 در گیشه ماه نوامبر دانست.

انتظار می‌رود که فیلمبرداری قسمت سوم “Now You See Me” در طول سال ۲۰۲۴ آغاز شود. این فیلم با توجه به حضور جسی آیزنبرگ و هیجان و جذابیت داستان‌های پیشین، احتمالاً مورد توجه بسیاری از علاقمندان به سینما قرار خواهد گرفت و رقابتی جذاب را در گیشه‌های جهانی تجربه خواهد کرد.

روبن فلیشر، کارگردان مشهور آثاری همچون فیلم “Zombieland”، “Zombieland: Double Tap”، “Venom”، “Thirty Minutes or Less”، “Gangster Squad” و “Uncharted”، وظیفه کارگردانی فیلم “Now You See Me 3” را بر عهده خواهد داشت. نوشتن فیلمنامه این فیلم نیز بر عهده اریک وارن سینگر، سث گراهام اسمیت و مایکل لسلی خواهد بود. در حال حاضر، اطلاعات زیادی از داستان و اتفاقات این فیلم در دسترس نیست.

تاریخ اکران فیلم Now You See Me 3 به صورت رسمی اعلام شد

در قسمت جدید “Now You See Me” شاهد بازگشت و اتحاد دوباره شخصیت‌های قدیمی از دو قسمت قبلی خواهیم بود و همچنین بازیکنان جدیدی به عنوان Four Horseman معرفی خواهند شد. تمرکز فیلم “Now You See Me 3” بر معرفی نسل جدید شعبده‌بازها خواهد بود.

جسی آیزنبرگ، مارک رافلو، وودی هارلسون، ایسلا فیشر، دیو فرانکو، مورگان فریمن، رزمند پایک، آریانا گرینبلات، جاستین اسمیت و دومینیک سسا از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Now You See Me 3 حضور خواهند داشت و به ایفای نقش خواهند پرداخت. این ترکیب بازیگران برجسته و داستان هیجان‌انگیز، قطعاً این فیلم را به یکی از پرانتظارترین فیلم‌های سال ۲۰۲۵ تبدیل خواهد کرد. با توجه به موفقیت‌های قسمت‌های قبلی و تیم خلاق پشت صحنه، انتظار می‌رود که فیلم Now You See Me 3 تجربه‌ای سینمایی بی‌نظیر و پر از شگفتی برای مخاطبان فراهم کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا