اخبار فیلم و سریال

تریلر بخش سوم انیمه Bleach: Thousand-Year Blood War رونمایی شد

استودیو پیروت با انتشار تریلری جدید از بخش سوم انیمه Bleach: Thousand-Year Blood War زمان تقریبی پخش این بخش را اعلام کرد.با سرگرم پلاس همراه باشید.

به‌تازگی در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تریلری تازه از بخش سوم سری جدید انیمه بلیچ منتشر شده است. استودیو پیروت تریلری جدید از بخش سوم انیمه بلیچ: جنگ خونین هزار ساله با عنوان “درگیری” منتشر کرده که در آن بخش‌هایی از وقایع ۱۳ قسمت پایانی این انیمه را به نمایش می‌گذارد. این قسمت‌ها قرار است در اکتبر ۲۰۲۴ (مطابق با مهر یا آبان ۱۴۰۳) پخش شوند. بااین‌حال، هنوز تاریخ دقیقی برای پخش اعلام نشده است. در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

علاوه بر این، گروه SIX LOUNGE قرار است آهنگ‌های تم افتتاحیه و اختتامیه بخش سوم سری جدید انیمه بلیچ را ضبط و اجرا کند. همچنین پوستر جدیدی از بخش سوم انیمه انیمه Bleach: Thousand-Year Blood War منتشر شده است که در ادامه می‌توانید آن را مشاهده کنید.

تریلر بخش سوم انیمه Bleach: Thousand-Year Blood War رونمایی شد

انیمه Bleach: Thousand-Year Blood War دنباله‌ای بر انیمه بلیچ است که آرک پایانی داستان مانگا “Bleach” را پوشش می‌دهد. ۱۳ قسمت اول این انیمه در قالب بخش اول با عنوان “The Blood Warfare” در سال ۲۰۲۲ پخش شد و بخش دوم که شامل ۱۳ قسمت دیگر است، با نام “The Separation” منتشر شد. توموشیا تاگوچی، میتسوتوشی ساتو و هیکارو موراتا وظیفه کارگردانی قسمت‌های مختلف این دنباله را بر عهده داشتند.

پیش از این، انیمه بلیچ که اقتباسی از مانگای محبوب اثر تایت کوبو است، در ۳۶۶ قسمت تولید و بین سال‌های ۲۰۰۴ تا ۲۰۱۲ پخش شده بود. علاوه بر این، انیمه‌های سینمایی “Bleach: Memories of Nobody”، “Bleach: The DiamondDust Rebellion”، “Bleach: Fade to Black” و “Bleach: Hell Verse” نیز منتشر شده‌اند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا