اخبار بازی

توسعه‌دهندگان LA Noire در حال حاضر به بازی جدیدی کار نمی‌کنند

با اطلاعاتی که در دسترس هست، به نظر می‌رسد که ادعای توسعه یک بازی جدید توسط سازندگان LA Noire، صحت ندارد. این ادعا اولین بار توسط فریجا گاربت، آهنگساز استرالیایی، در پستی که هم‌اکنون حذف شده، به اشتراک گذاشته شد. در این پست، او اظهار داشت که سازندگان LA Noire بر روی یک اثر روان‌شناختی در دهه ۱۹۴۰ در شهر لس‌آنجلس کار می‌کنند که به ابعاد جدیدی پی می‌برد و از این فرصت بسیار سپاسگزار است.با سرگرم پلاس همراه باشید.

با این حال، استودیو ویدیو گیم دلوکس که مسئول ادعاهای مرتبط با توسعه بازی‌ها هستند، اعلام کرده‌اند که هیچ پروژه جدیدی توسط آنها در حال توسعه نیست و همه‌ی همکاری‌های گذشته با فریجا گاربت محدود به پروژه‌های دمویی بوده است. به همین دلیل، به نظر می‌رسد که ادعای فریجا گاربت ممکن است یک سوءتفاهم یا اطلاعات نادرست باشد و ما نباید منتظر یک بازی جدید از سازندگان LA Noire در دهه ۱۹۴۰ باشیم.

بله، این بیانیه از سوی استودیوی ویدیو گیم دلوکس نشان می‌دهد که ادعای توسعه یک بازی جدید توسط آنها صحت ندارد و هیچ پروژه جدیدی در حال توسعه توسط این شرکت وجود ندارد. آنها تأکید می‌کنند که تمام همکاری‌های گذشته‌شان با فریجا گاربت محدود به پروژه‌های دمویی بوده است و پروژه‌ای که آن زمان در دست توسعه بوده، بیشتر به عنوان یک دمو تکنولوژیک شناخته می‌شود.

این بیانیه به وضوح نشان می‌دهد که اتفاقاتی که پیرامون توسعه بازی جدیدی در دهه ۱۹۴۰ ادعا شده بود، تنها یک سوءتفاهم بوده و نباید انتظار یافت که ویدیو گیم دلوکس در آینده به آن بازگردد. آنها قبلاً هم اعلام کرده بودند که مشغول به کار بر روی یک پروژه اختصاصی برای راکستار هستند، اما جزئیات دقیق‌تری درباره این پروژه در دسترس نیست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا