اخبار فیلم و سریال

پوستر جدید سریال The Penguin: آغاز ماجراجویی‌های پنگوئن در پایگاه عملیات

شبکه مکس پوستر جدیدی از سریال The Penguin منتشر کرده است که آزوالد کابلپات را در بیرون پایگاه عملیاتش نشان می‌دهد.با سرگرم پلاس همراه باشید.

به‌تازگی و در میان اخبار سینما و تلویزیون، شبکه مکس پوستر جدیدی از سریال The Penguin که اسپین‌آف فیلم “The Batman” است، با طرفداران به اشتراک گذاشته است. در این پوستر، آزوالد کابلپات با چتری در دست، در حالی که بیرون از کلوپ Iceberg Lounge و زیر باران ایستاده است، دیده می‌شود. این سریال قرار است در ماه جولای ۲۰۲۴ در نمایشگاه کامیک-کان سن دیگو حضور یابد و طرفداران می‌توانند منتظر پخش تریلر جدیدی از این نمایش باشند.

پوستر جدید سریال The Penguin: آغاز ماجراجویی‌های پنگوئن در پایگاه عملیات

داستان سریال The Penguin یک هفته پس از اتفاقات فیلم “بتمن” رخ می‌دهد و به بررسی ماجراهای آزوالد کابلپات می‌پردازد. این سریال به‌جای نشان دادن پنگوئن به‌عنوان سردسته تبهکاران، به نحوه به قدرت رسیدن این شخصیت در دنیای جنایتکاران گاتهام می‌پردازد. از جمله بازیگران این سریال می‌توان به کالین فارل، رنزی فلیز، کریستین میلیوتی، مایکل زیگن، مایکل کلی، شهره آغداشلو، دیردری اوکانل، کلنسی براون، جیمز مادیو، اسکات کوهن، فرانسوا چاو و دیوید اچ. هولمز اشاره کرد.

سریال “The Penguin” قرار است در ماه سپتامبر ۲۰۲۴ (شهریور/مهر ۱۴۰۳) به نمایش درآید. لورن لیفرانک به‌عنوان نویسنده و شورانر این سریال اسپین‌آف فعالیت می‌کند و کریگ زوبل کارگردانی سه قسمت ابتدایی را برعهده داشته است. شرکت Sixth and Idaho Productions متعلق به مت ریوز، به موجب یک قرارداد کلی، سریال “پنگوئن” را با همکاری شرکت Dylan Clark Productions و بخش تلویزیونی شرکت برادران وارنر تولید کرده است.

این سریال با پرداختن به جزئیات و داستان‌های ناگفته از دنیای تاریک گاتهام، قرار است نگاهی عمیق‌تر به شخصیت پنگوئن و مسیر پرپیچ‌وخم او در جهان تبهکاران ارائه دهد. منتظر بمانیم و ببینیم چگونه این سریال می‌تواند دل هواداران بتمن و دنیای گاتهام را به دست آورد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا