اخبار بازی

حالت عکاسی به بازی Tekken 8 اضافه می‌شود

شرکت بندای نامکو اعلام کرده که با به‌روزرسانی ۱.۰۶، حالت عکاسی به بازی Tekken 8 اضافه خواهد شد.با سرگرم پلاس همراه باشید.

بازی Tekken 8 در اواخر این ماه میزبان محتوای جدیدی خواهد بود. شرکت بندای نامکو به تازگی اعلام کرد که شخصیت محبوب لیدیا سوبیسکا در تاریخ ۴ مرداد ۱۴۰۳ (۲۵ جولای ۲۰۲۴) به لیست مبارزان این بازی اضافه می‌شود. این شخصیت مهم‌ترین محتوای جدید است که طرفداران می‌توانند منتظر آن باشند، اما این تنها محتوای جدید این بازی مبارزه‌ای نخواهد بود.

اعضای تیم توسعه Tekken 8 در یک پخش زنده اخیر اعلام کردند که بازی در به‌روزرسانی ۱.۰۶ حالت عکاسی را اضافه خواهد کرد. شرکت Bandai Namco اوایل امسال تأیید کرد که Photo Mode در راه است. علاوه بر این، بندای نامکو از ۲ مرداد تا ۱۰ آبان (۲۳ جولای تا ۳۱ اکتبر) یک مسابقه برای حالت عکاسی برگزار خواهد کرد.

Tekken 8 بر روی پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۵، ایکس‌باکس سری ایکس و سری اس، و کامپیوتر قابل بازی است. بندای نامکو اعلام کرد که Tekken 8 در کمتر از یک ماه موفق به فروش بیش از دو میلیون نسخه شده است. تاکنون مجموعه بازی‌های Tekken بیش از ۵۷ میلیون نسخه در سراسر جهان فروش داشته‌اند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا