اخبار بازی

بازی Phasmophobia به زودی برای کنسول‌ها منتشر می‌شود

استودیو Kinetic Games زمان انتشار بازی Phasmophobia برای کنسول‌های نسل ۹ و پلی استیشن VR2 را اعلام کرد.با سرگرم پلاس همراه باشید.

ابتدا برنامه‌ریزی شده بود که بازی Phasmophobia در اوت ۲۰۲۳ برای کنسول‌های نسل ۹ و پلی استیشن VR2 منتشر شود، اما پس از معرفی نسخه‌های کنسولی، این تاریخ به اکتبر ۲۰۲۳ و سپس به زمانی نامعلوم به تعویق افتاد. استودیو Kinetic Games وعده داده بود که پس از رفع مشکلات، تاریخ جدید انتشار را اعلام خواهد کرد. حالا با خبرهای جدید متوجه شدیم که زمان تقریبی انتشار این بازی پس از گذشت یک سال از معرفی اولیه مشخص شده است.

بازی Phasmophobia در اکتبر ۲۰۲۴ (مهر/آبان ۱۴۰۳) به‌طور همزمان با رویداد هالووین به صورت Early Access برای کاربران پلی‌استیشن ۵، ایکس‌باکس سری ایکس و سری اس، و PSVR2 در دسترس قرار می‌گیرد. استودیو Kinetic Games تأکید کرده است که تمامی به‌روزرسانی‌های نسخه کامپیوتر در نسخه‌های کنسولی نیز اعمال خواهند شد و آپدیت‌های آتی به‌طور همزمان برای همه پلتفرم‌ها منتشر می‌شوند. این بازی در تمام پلتفرم‌ها از قابلیت کراس-پلی پشتیبانی می‌کند.

استودیو Kinetic Games همچنین اعلام کرد که فعلاً هیچ برنامه‌ای برای انتشار Phasmophobia روی گیم پس ندارد، بنابراین نباید منتظر حضور این بازی در این سرویس باشید. علاوه بر این، توسعه‌دهندگان تأیید کردند که در اواخر سال جاری، قیمت بازی در همه پلتفرم‌ها به ۱۹.۹۹ دلار افزایش خواهد یافت. در حال حاضر، بازی با قیمت ۱۳.۹۹ دلار به فروش می‌رسد، اما به‌خاطر افزایش حجم محتوا از زمان شروع Early Access، این افزایش قیمت را منصفانه می‌دانند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا