اخبار فیلم و سریال

کلیپ انیمیشن سریالی بتمن: تعقیب شوالیه تاریکی

این انیمیشن جدید Batman: Caped Crusader، به تصویر می‌کشد که بتمن به عنوان یک قهرمان مظنون به جرم در گاتهام شناخته شده و در تلاش برای فرار از دست پلیس قرار دارد. این کلیپ اولیه که توسط شبکه آمازون پرایم ویدیو منتشر شده است، نشان دهنده یک سناریوی پر هیجان و مهیج است که هواداران بتمن و داستان‌های او را به خود جذب می‌کند.با سرگرم پلاس همراه باشید.

با ظهور این انیمیشن جدید، منتظر باشید تا ماجراهای جدید و هیجان‌انگیز بتمن و دیگر شخصیت‌های داستان به تصویر کشیده شود و همراه با او در مبارزات خلافکاران و تبهکاران شهر گاتهام شرکت کنید. این انیمیشن با گرافیک برتر و داستان جذاب خود، قطعاً شما را به خود جلب خواهد کرد و تجربه‌ای بی‌نظیر از دنیای بتمن را برای شما ارائه خواهد داد.

در آخرین اخبار سینما و تلویزیون، خبر انتشار اولین کلیپ انیمیشن سریالی Batman (بتمن: شوالیه شنل‌پوش) توسط شبکه آمازون پرایم به طرفداران رسید. این ویدیو کوتاه نشان می‌دهد که بتمن برای فرار از دست پلیس گاتهام تلاش می‌کند و پلیس نیز هیچ تلاشی برای دستگیری او را فراموش نمی‌کنند. انیمیشن سریالی Batman: Caped Crusader در تاریخ ۱۱ مرداد ۱۴۰۳ (۱ اوت ۲۰۲۴) به طرفداران عرضه خواهد شد.

صداپیشه‌های انیمیشن سریالی Batman: Caped Crusader شامل همیش لینکلیتر، مکینا گریس، توبی استیونز، رید اسکات، دن دانوهیو، گری آنتونی ویلیامز، جیسون واتکینز، جان دیماجیو، کریستال جوی براون، میشل سی. بونیلا، اریک مورگان استوارت، تام کنی، مینی درایور، دیدریک بیدر، جیمی چانگ و کریستینا ریچی هستند. این انیمیشن توسط بروس تیم، جی. جی. آبرامز، مت ریوز، ادو بروبیکر و جیمز تاکر تهیه‌کننده اجرایی آن می‌باشند.

در خلاصه داستان انیمیشن Batman: Caped Crusader آمده است که بروس وین پس از وقوع یک حادثه تلخ خانوادگی به بتمن تبدیل می‌شود و تلاش شوالیه تاریکی برای برقراری عدالت تبعات غیرمنتظره‌ای دارد. این انیمیشن ابتدا برای پخش از شبکه مکس برنامه‌ریزی شده بود، اما در نهایت شرکت آمازون حق پخش آن را به‌دست آورد. همچنین اعلام شده است که انیمیشن بتمن: شوالیه شنل‌پوش برای فصل دوم نیز تمدید شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا