اخبار فیلم و سریال

سریال Presumed Innocent برای فصل دوم تمدید گردید

با اعلام اپل از تمدید سریال Presumed Innocent برای فصل دوم، طرفداران این سریال در انتظار ادامه داستان های پرهیجان و جذاب آن هستند. اما، این خبر همراه با یک سوال بزرگ نیز همراه است؛ آیا جیک جیلنهال، بازیگر برجسته و محبوب این سریال، برای فصل دوم بازگشت خواهد کرد یا خیر؟

هنوز اطلاعات دقیقی درباره حضور یا عدم حضور جیک جیلنهال در فصل دوم اعلام نشده است و این موضوع برای هواداران این بازیگر و همچنین طرفداران سریال Presumed Innocent، منبعی از ترقیب و جذابیت است. اما امیدواریم که جیک جیلنهال توانایی و ظرافت بازیگری خود را در فصل دوم نیز نشان دهد و ما را دوباره به دنیای پرماجرا و پرهیجان این سریال ببرد. منتظر بروز اطلاعات بیشتر در این زمینه هستیم و امیدواریم که زودتر به جواب این سوال بزرگ برسیم.

به آخرین اخبار سینما و تلویزیون، یکی از محبوب‌ترین و تحسین‌شده‌ترین سریال‌های سال برای یک فصل دیگر تمدید شده است. به گزارش ورایتی، شبکه اپل تی وی پلاس به طور رسمی اعلام کرده که سریال Presumed Innocent برای فصل دوم تمدید شده است. این سریال از ماه گذشته پخش شده بود و اکنون به شکل رسمی برای ساخت فصل دوم آن تایید شده است. فصل جدید این سریال بر روی یک پرونده جدید تمرکز خواهد داشت.

با این حال، ورایتی اظهار کرده است که بازگشت جیک جیلنهال در نقش راستی سبیچ در فصل دوم این سریال هنوز قطعی نیست و ممکن است به وقایع پایانی فصل اول بستگی داشته باشد. همچنین، ابتدا سریال Presumed Innocent به عنوان یک مینی‌سریال شروع شده بود، اما اکنون قرار است به یک سریال چند فصلی تبدیل شود. این سریال بر اساس رمانی به همین نام اثر اسکات تارو است و داستان یک کارمند دفتر دادستانی شیکاگو را دنبال می‌کند که به اتهام قتل یکی از همکارانش مورد شبهه قرار می‌گیرد.

سریال Presumed Innocent برای فصل دوم تمدید گردید

بازیگرانی از جمله جیک جیلنهال، روث نگا، بیل کمپ، الیزابت مارول، رناته رینس‌وه، پیتر سارسگارد، او.تی. فاگبنلی، چیس اینفینیتی، لی‌لی ریب، نانا منساه، کینگستون رومی ساوت‌ویک و متیو الن در فصل اول سریال Presumed Innocent حضور دارند و نقش‌های مختلفی را بازی کرده‌اند. دیوید ای کلی مسئول ساخت این سریال درام حقوقی است و منتظر بازگشت او برای ساخت فصل دوم این سریال محبوب است.

سریال Presumed Innocent تاکنون ۸ قسمت از فصل اول خود را تولید کرده است، باقی‌مانده ۲ قسمت این فصل در چهارشنبه هفته جاری و چهارشنبه هفته آینده از طریق اپل تی‌وی‌ پلاس پخش خواهند شد. پیش بینی می‌شود که فصل دوم نیز از این سریال دارای ۸ قسمت باشد.

برای دیدن اخبار حتما با سرگرم پلاس همراه باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا