اخبار فیلم و سریال

اولین ویدیو از انیمیشن Transformers One به‌نمایش درآمده است

شرکت پارامونت پیکچرز به عنوان یکی از بزرگترین استودیوهای فیلمسازی هالیوود، اخیراً اولین کلیپ رسمی از فیلم انیمیشن Transformers One را به نمایش گذاشته است. این انیمیشن که بر اساس مجموعه محبوب اتوبات‌ها و دیسکوت‌ها ساخته شده است، با گرافیک برتر و داستان هیجان انگیز خود، منتظران فیلم‌های انیمیشنی را شگفت‌زده کرده است.با سرگرم پلاس همراه باشید

این اولین کلیپ رسمی نشان‌دهنده تلاش شرکت پارامونت پیکچرز برای ایجاد یک تجربه سینمایی فوق‌العاده برای تماشاگران است و منتظر بازتاب‌های مثبت این انیمیشن در بازار جهانی هستیم.

بعد از مدت‌ها انتظار، اولین تریلر از انیمیشن Transformers One منتشر شد. این ویدیو کوتاه که در مراسم Kids’ Choice Awards 2024 به نمایش گذاشته شد، نمایی از ربات‌هایی را ارائه می‌دهد که در حال فرار هستند و برای اولین بار به خودرو تبدیل می‌شوند.

کریس همسورث و برایان تایری به ترتیب صداپیشگان اپتیموس پرایم و مگاترون در انیمیشن Transformers One هستند. این فیلم داستان ناگفته‌ی دو شخصیت اپتیموس پرایم و مگاترون را به تصویر می‌کشد. آن‌ها که به عنوان دشمنان شناخته می‌شوند، در گذشته دوستانی صمیمی بوده و سرنوشت سیاره سایبرترون را برای همیشه تغییر داده‌اند.

بازیگران دیگر این فیلم شامل اسکارلت جوهانسون (با نقش الیتا)، کیگان-مایکل کی (با نقش بامبل‌بی)، جان هم (با نقش سنتینل پرایم) و لارنس فیشبورن (با نقش آلفا ترایون) می‌باشند. این فیلم توسط جاش کولی کارگردانی شده و فیلم‌نامه آن توسط اندرو بارر، استیو دزموند و گابریل فراری نوشته شده است.

تهیه‌کننده این پروژه نیز کسی نیست جز لورنزو دی بوناونتورا، که امیدوار است با موفقیت انیمیشن Transformers One، بتواند سری فیلم‌های Transformers One را آغاز کند. این انیمیشن که به نام Transformers One شناخته می‌شود، قرار است در تاریخ ۲۰ سپتامبر ۲۰۲۴ (۳۰ شهریور ۱۴۰۳) به روی پرده‌های سینما خواهد رفت. امیدواریم که این فیلم توانایی جلب توجه بیشتری داشته باشد و بتواند بازار بین‌المللی را نیز فرا گیرد، تا بتوانیم در آینده نزدیک شاهد ادامه‌ی این داستان هیجان‌انگیز باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا