اخبار بازی

توسعه‌دهنده بازی The Division 2 برنامه شخصیت‌های فصلی را متوقف می‌کند

استودیو مسیو اینترتینمنت اخیرا اعلام کرده است که به دلیل بازخوردهای مثبت و منفی از سوی بازیکنان، تصمیم گرفته است تا برنامه‌ریزی خود را برای سیستم کارکترهای فصلی بازی تغییر دهد.با سرگرم پلاس همراه باشید.

این تغییرات شامل بهبودهای اساسی در طراحی و ویژگی‌های کارکترها، افزایش تنوع و جذابیت در انتخاب کارکترها و افزایش سطح چالش و هیجان در The Division 2می‌شود. این تغییرات با هدف ایجاد تجربه‌ی بهتر و ماندگارتر برای بازیکنان انجام شده است و امیدواریم که این اقدامات نتیجه‌ی مثبتی را برای جامعه‌ی بازیکنان به همراه داشته باشد.

با گذشت پنج سال از عرضه بازی تیراندازی و غارتگری The Division 2، استودیو Massive Entertainment به دنبال بهبود‌های قابل توجه در هسته بازی است تا زندگی جدیدی به آن ببخشد. اما تا کنون، این توسعه‌دهنده موفقیت چندانی در جلب توجه بازیکنان نداشته است.

به عنوان مثال، Ubisoft ماه گذشته اعلام کرد که برنامه‌های فصل‌های آینده The Division 2 تغییر خواهد کرد؛ به این صورت که هر فصل بازیکنان به سطح پایه بازمی‌گردند تا محتوای جدید به یکنواختی بین بازیکنان قدیمی و جدید توزیع شود. این سیستم جدید همچنین باعث می‌شود که بازیکنان در رقابت‌های چندنفره با حریفانی با سطح توانایی مشابه خود مواجه شوند و تجربه بازی برای همه بهتر شود.

تصمیم یوبیسافت با اعتراض‌ها و بحث‌های زیادی همراه بود که توسط بازیکنان قدیمی و حرفه‌ای The Division 2 انجام شد. این واکنش‌ها باعث شد که استودیو مسیو اینترتینمنت تصمیم خود را تغییر دهد و از سیستم کارکترهای فصلی (Seasonal Characters) که در نظر داشته بود، عقب‌نشینی کند. توسعه‌دهنده این اعلام را در حساب توییتر خود انجام داد و گفت که بر اساس بازخورد بازیکنان، تصمیم گرفته‌اند این سیستم را به صورتی که در برنامه قبلی بود، ادامه دهند.

با توجه به بررسی کامل و گفتگو با تیم، استودیو مسیو اینترتینمنت تصمیم گرفت فصل ۲.۰ را که با تمرکز ویژه بر روی سیستم کاراکترهای فصلی برنامه‌ریزی شده بود، مورد ارزیابی قرار دهد. این تغییر تاثیری بر برنامه‌های سال ششم که قبلاً اعلام شده بودند ندارد، اما ما را ملزم به ارزیابی تغییرات ضروری در تجربه فصلی جدید می‌کند که در پاییز امسال با فصل دوم سال ششم ادغام می‌شود. بعد از بررسی دقیق‌تر، با اطلاعات بیشتری درباره پخش زنده و تست عمومی سرورها به تصمیم نهایی می‌رسیم.

طرفداران The Division 2 باید منتظر بمانند تا بشود دید که حذف سیستم کاراکترهای فصلی چگونه بر روی ارائه محتوای تازه در آینده تاثیر خواهد گذاشت. اما طرفدارانی که نگرانی زیادی در مورد سیستم سطح‌بندی جدید داشتند، می‌توانند با آرامش به تجربه بازی ادامه دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا