اخبار بازی

پیش‌بینی درآمد جهانی بازی‌ها تا سه سال آینده به ۳۰۰ میلیارد دلار می‌رسد

صنعت گیمینگ یکی از پر رونق‌ترین صنایع در دنیا است که هر روز با رشد و توسعه‌ی بیشتری روبرو است. به تازگی پیش‌بینی‌ها نشان می‌دهد که درآمد جهانی صنعت گیمینگ تا سال ۲۰۲۷ به مبلغ ۳۰۰ میلیارد دلار خواهد رسید.با سرگرم پلاس همراه باشید.

این رقم نشان از اهمیت و جایگاه بی‌نظیری است که بازی‌های ویدیویی در جهان امروزی دارند و نشان‌دهنده‌ی علاقه و تمایل برای مصرف این نوع سرگرمی در بین مردم است. این رشد پیش‌بینی شده نشان از این دارد که صنعت گیمینگ به عنوان یکی از صنایع پرسود و پرسرمایه‌ای در آینده خواهد بود و با توجه به پیشرفت فناوری و افزایش استفاده از بازی‌های ویدیویی، این رقم ممکن است حتی بیشتر از این مقدار شود.

صنعت بازی ویدیویی به یکی از روش‌های کسب درآمد تبدیل شده است و هر روز بازی‌های رایگان با پرداخت‌های درون‌برنامه‌ای بیشتری عرضه می‌شوند. هزینه سرمایه‌گذاری بر روی کنسول و بازی‌ها نیز افزایش یافته است که یکی از دلایل آن می‌تواند تورم باشد، اما با این حال، گیمرها همچنان به این صنعت پول خرج می‌کنند.

اخیرا، Bain & Company پیش بینی کرده است که درآمد جهانی صنعت بازی های ویدیویی از حالا تا سال ۲۰۲۷ با نرخ رشد مرکب سالانه ۹ درصدی افزایش خواهد یافت. به این توجه کنید که درآمد این صنعت از ۱۹۹ میلیارد دلار در سال ۲۰۲۲ به ۳۰۷ میلیارد دلار در سال ۲۰۲۷ خواهد رسید. گزارش نشان می دهد که جوانان در رده سنی ۱۳ تا ۱۷ سال در حال حاضر ۴۰ درصد بیشتر از زمان خود را برای بازی کردن به وسیله بازی های ویدیویی صرف می کنند نسبت به سایر رسانه ها مانند تلویزیون.

با سرمایه‌گذاری‌ها و ادغام‌های قابل توجه، مانند خرید اکتیویژن بلیزارد کینگ توسط مایکروسافت، مقدار بیشتری پول نسبت به گذشته در صنعت گیمینگ صرف می‌شود. هر بخشی از این صنعت، از eSports تا موبایل گیمینگ در حال رشد و توسعه است. تحلیل‌گرها همچنین رشد استریمرها و اینفلوئنسرهای گیمینگ را بررسی کرده‌اند و پیش‌بینی می‌کنند که در آینده، این افراد به سوپراستارهای چندرسانه‌ای تبدیل خواهند شد، میلیون‌ها بیننده را جذب خواهند کرد و با پخش بازی‌ها به صورت آنلاین، درآمد قابل توجهی به دست خواهند آورد.

احتمالا با پیشرفت تکنولوژی، صنعت گیمینگ به مرور زمان از سایر صنایع هنری مانند موسیقی، فیلم و تلویزیون قدرتمندتر و ارزشمندتر خواهد شد. همچنین، منتشر شدن بازی‌های پرطرفداری مانند GTA 6 می‌تواند به تنهایی به صنعت گیمینگ میلیاردها دلار درآمد جلب کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا