اخبار فیلم و سریال

انیمیشن Inside Out 2 سومین انیمیشن پرفروش تاریخ سینما تبدیل شد

این انیمیشن دوم از مجموعه Inside Out، که توسط استودیوی پیکسار تولید شده، با استقبال فراوان مخاطبان و منتقدان مواجه شد و به سرعت توانست جایگاه برتری را در جدول فروش فیلم های انیمیشن به دست آورد. با داشتن داستانی جذاب و موضوعات عمیق، Inside Out 2 توانست علاقه مندی های بیشتری را به خود جلب کند و با تجربه یک فیلم سینمایی فوق العاده، به سومین انیمیشن پرفروش تاریخ سینما تبدیل شود. با سرگرم پلاس همراه باشید.

این انیمیشن نه تنها با فروش بلیت های خود، بلکه با پیام های ارزشمندی که به مخاطبان منتقل می کند، توانست جایگاه ویژه ای در صنعت سینما پیدا کند و تحولات جدیدی را در دنیای انیمیشن ایجاد کند.

به گفته آخرین اخبار سینمایی و تلویزیونی، دنباله انیمیشن Inside Out توانست رکورد جدیدی را به دست آورد. انیمیشن Inside Out 2 در پنجمین آخر هفته اکران خود بیش از ۲۰.۷ میلیون دلار فروش کرده و با وجود سقوط به رده سومین گیشه آمریکای شمالی، با افت فروش ۳۱.۶ درصدی، فروش کل آن به بیش از ۵۷۲.۵ میلیون دلار افزایش یافت. همچنین فروش بین‌المللی انیمیشن Inside Out 2 به ۷۷۷.۵ میلیون دلار رسیده و مجموع فروش جهانی این انیمیشن به بیش از ۱.۳۵۰ میلیارد دلار ارتقا یافته است.

در اثر عبور از فیلم انیمیشن Frozen با فروش ۱.۲۸۵ میلیون دلار، قسمت دوم انیمیشن Inside Out به سومین انیمیشن پرفروش تاریخ سینما تبدیل شد. انتظار می‌رود که به زودی این انیمیشن از فیلم The Super Mario Bros. Movie نیز عبور کرده و به رده دوم برسد، همچنین با توجه به موفقیت این فیلم، فروش جهانی والت دیزنی در سال ۲۰۲۴ به بیش از ۲ میلیارد دلار برسد. انیمیشن Inside Out 2 به همراه فیلم Kingdom of the Planet of the Apes و فیلم The First Omen در این موضوع نقش بسته‌اند.

این فیلم با فروش ۱.۳۱۰ میلیارد دلار، فیلم Star Wars: Episode VIII – The Last Jedi با فروش ۱.۳۳۴ میلیارد دلار، فیلم Harry Potter and the Deathly Hallows: Part 2 با فروش ۱.۳۴۲ میلیارد دلار و فیلم Black Panther با فروش ۱.۳۴۹ میلیارد دلار، به رده ۱۷امین فیلم پرفروش‌ترین فیلم‌های تاریخ سینمای جهان ارتقاء یافت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا