اخبار بازی

انتشار همزمان بازی و فصل دوم سریال Squid Game

سریال چندنفره Squid Game که از یک سریال محبوب کره‌ای الهام گرفته شده، توسط شبکه نتفلیکس تهیه و در اواخر سال جاری به تماشاگران عرضه خواهد شد. این سریال درباره یک بازی مرگبار و خطرناک است که در آن شرکت کنندگان باید با دشواری‌ها و موانع زیادی روبرو شوند تا به پیروزی برسند. با سرگرم پلاس همراه باشید.

از طرفی، Squid Game به عنوان یک مجموعه تلویزیونی دارای داستانی پر از تنش و هیجان شناخته می‌شود که توانسته است توجه بسیاری از بینندگان را به خود جلب کند. این اثر جذاب و هیجان‌انگیز از بازی‌های مرگبار و فراوانی از تیراندازی، جنگ و مبارزه در کنار یک داستان پر از انقلاب و مبارزه برای زندگی را به تصویر می‌کشد. امیدواریم که این سریال چندنفره جذاب بتواند تماشاگران را به خود جلب کرده و بتواند انتظارات آن‌ها را برآورده سازد.

در نامه‌ای که نتفلیکس برای گزارش درآمدهای سه‌ماهه دوم خود به سهامداران ارسال کرده، تایید شده است که بازی ویدیویی مبتنی بر سریال Squid Game در اواخر امسال عرضه خواهد شد. این نامه اعلام کرده است که عرضه این بازی همزمان با اکران عمومی فصل دوم سریال Squid Game صورت خواهد گرفت.

زمان اکران فصل دوم سریال Squid Game هنوز مشخص نشده است، اما مطمئنا بازی آن نیز در اواخر سال جاری منتشر خواهد شد. داستان این فصل از سریال به تعقیب قهرمان اصلی، گیهون، می‌پردازد که تصمیم گرفته است تا تمام برنامه‌هایش را کنسل کند و به سفری به ایالات متحده برود، به عبارتی که توسط نتفلیکس اعلام شده است.

در این نامه، نتفلیکس به برنامه‌های خود در بخش گیمینگ نیز اشاره کرده است. این بخش شامل بازی‌های تعاملی بر اساس داستان‌های ساخته شده توسط نتفلیکس می‌شود. طبق اعلام شده در این نامه، از ماه ژوئیه (تیر)، نتفلیکس قرار است تقریبا هر ماه یک عنوان جدید از بازی‌های تعاملی خود را برای سریال‌هایی مانند «امیلی در پاریس» و “فروش غروب خورشید” منتشر کند.

انتشار همزمان بازی و فصل دوم سریال Squid Game

در ماه آذر سال گذشته، نتفلیکس وارد صنعت بازی شد و اعلام کرد که در حال ساخت تقریبا ۹۰ عنوان بازی هست. بعضی کاربران ممکن است هنوز با بخش بازی‌های نتفلیکس آشنا نباشند، اما تنها در ماه گذشته عنوان GTA Trilogy بیش از ۳۰ میلیون بار در این سرویس دانلود شد.

نتفلیکس همچنین لیست طولانی از برنامه‌ها و سریال‌ها بر اساس بازی‌های ویدیویی در دستور ساخت دارد که به زودی معرفی خواهند شد. این فهرست شامل عناوینی مانند سریال انیمیشنی توم رایدر با بازی هیلی آتول و سریال انیمیشنی ماینکرفت است. این سریال مبتنی بر بازی ماینکرفت است و هیچ ارتباطی با فیلم لایواکشن آن (که اخیراً اعلام شده بود که ظاهر عجیبی دارد) ندارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا