اخبار بازی

آپدیت بزرگ تابستانی بازی Team Fortress 2 منتشر شد

این آپدیت تابستانه شامل اضافه شدن اسلحه‌های جدید، نقشه‌های جدید، محتوای تزئینی و بهبوداتی برای بازی محبوب Team Fortress 2 است. با این آپدیت، کاربران می‌توانند از تجربه‌ی جدیدی در بازی لذت ببرند و از امکانات جذاب و جدیدی که ارائه شده است بهره‌مند شوند. این آپدیت تابستانه نشان دهنده تلاش‌های شرکت ولو برای بهبود و ارتقاء بازی Team Fortress 2 است و باعث شادی و سرگرمی کاربران شده است.با سرگرم پلاس همراه باشید.

در چند ماه گذشته، شرکت ولو به دلیل رویکرد نامناسب خود در برابر متقلبان بازی Team Fortress 2، با انتقادات زیادی از سوی بازیکنان مواجه شد. این بازی شوتر رایگان به عنوان یک بازی غیرقابل بازی شناخته می‌شد و حتی یک دادخواست به نام SaveTF2 نیز آغاز شد. پس از جمع‌آوری سی‌صد هزار امضا، ولو به حل این مشکل پرداخت؛ اما هیچ بیانیه رسمی در این زمینه منتشر نکرد.

بعد از اعلام همکاری با Funko Fusion، بازی جدید شرکت فانکو پاپ، طرفداران دوباره ناراحت شدند و این همکاری را بسیار توهین‌آمیز دانستند. برخی ادعا کردند که ولو اوضاع را بهبود داده تا بتواند با شرکت مذکور همکاری کند و انتقادات کمتری دریافت کند.

آپدیت بزرگ تابستانی بازی Team Fortress 2 منتشر شد

اما با انتشار آپدیت تابستانی بازی Team Fortress 2، وضعیت بهبود یافته است. این آپدیت شامل برطرف کردن اشکالات مختلف، اضافه شدن ده نقشه جدید، Taunt های جدید و افکت‌های نوین می‌باشد. با گذشت ۱۷ سال از انتشار این بازی، این به‌روزرسانی شامل یک ایونت تابستانی و محتوای ساخته شده توسط کاربران نیز می‌شود.

در شبکه ردیت، طرفداران انواع مختلف بخش‌های این آپدیت را تحسین کردند. یک کاربر نوشت: “نقشه جدید حالت Medieval واقعاً فوق‌العاده است. ورق برگشته است.” کاربر دیگری هم به باگ‌هایی که رفع شده اشاره کرد و نوشت: “تقریباً ۲ صفحه باگ رفع شده است.” کاربر سوم هم اعتراف کرد: “این آپدیت حاوی محتوای فراوانی است که مدتی است منتظر آن بودم.”

البته برخی کاربران همچنان تأکید دارند که باید به بایکوت بازی Team Fortress 2 ادامه دهید: “حتماً بایکوت را به خاطر نسازید، هیچ چیزی را خریداری نکنید. اگر آنها فقط به پول توجه دارند، باید اقدام کنیم تا صدای ما را بشنوند.” دیگران هم توصیه می‌کنند که به اعتراضات ادامه دهید و هیچ چیزی را خریداری نکنید.

۴ دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا