اخبار فیلم و سریال

اظهارات بازیگر نقش غافلگیرکننده درباره بازگشت در فیلم Deadpool and Wolverine

با اعلام حضور بازیگر جدید در فیلم Deadpool and Wolverine، این خبر برای طرفداران این دو قهرمان محبوب بسیار مهم است. این بازگشت مورد استقبال قرار گرفته و مخاطبان هیجان‌زده‌ای شده‌اند. این امر نشان‌دهنده اهمیت و جذابیتفیلم Deadpool and Wolverine برای صنعت سینما و علاقه‌مندان به سرگرمی است. امیدواریم که این بازگشت موفقیت‌آمیز باشد و تماشاگران از دیدن این فیلم لذت ببرند. با سرگرم پلاس همراه باشید.

اخیرا استودیو مارول تریلر نهایی فیلم Deadpool and Wolverine را منتشر کرده است که در آن تایید بازگشت دافنه کین به نقش لارا//X-23 اعلام شده است. او قبلا در فیلم Logan این نقش را ایفا کرده بود و حالا پس از ۷ سال برای این نقش بازگشته است. او در یک مصاحبه اخیر اظهار کرده است که این بازگشت را به راز نگاه داشته و الهام از روش دروغ اندرو گارفیلد در مورد فیلم Spider-Man: No Way Home گرفته است.

در یک مصاحبه با EW، کین اعلام کرد که اندرو گارفیلد منبع الهام او بوده و او استاد این موضوعات است. او همچنین اشاره کرد که بازی هیو جکمن در نسخه فیلم Logan، نسخه‌ای دیگر از شخصیت است ولی کین نقش همان نسخه فیلم را بازی کرده است.

بازگشت به این نقش و اینکه او اکنون یک بزرگسال است، بسیار مهم بود. او حالا بیشتر خشم والدینش را متوجه شده بود و آن را با خود حس می‌کرد. من درک کردم که لارا در فیلم Logan به عنوان یک مادر برای پدرش تبدیل شده بود و پس از از دست دادن او، متوجه شد که چقدر ارزش پدر برای او داشت و چگونه باید از او تشکر کرد.

اگرچه لارا اکنون بزرگ‌تر است، اما این به این معنی نیست که از مبارزه دست کشیده است. به‌گفته کین، لارا هنوز جنگنده و خشن است. کین اظهار کرد: من او را به این شکل دوباره پیدا کردم. خیلی به دنبالش نرفتم و او تنها در ذهن من بود. اولین کاری که برای ددپول انجام دادم، تمرین بدلکاری قبل از فیلمبرداری هر صحنه بود و من لباس را پوشیدم و گفتم اون برگشته.فیلم Deadpool and Wolverine برای اکران در تاریخ ۲۶ ژوئیه (۵ مرداد) برنامه‌ریزی شده است.

۴ دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا