اخبار فیلم و سریال

علت تعویق انتشار فیلم The Old Guard 2 چیست؟

شارلیز ترون، بازیگر برنده جایزه اسکار، اخیرا اعلام کرده است که فیلم مورد انتظار The Old Guard 2 به زودی منتشر خواهد شد. فیلم The Old Guard 2، که نسخه دوم از مجموعه The Old Guard است، توسط کارگردان معروف گینت سیمور سمیت کارگردانی شده است و با بازی هنرپیشه‌های برجسته از جمله شارلیز ترون، مات دیلون و کیکی لیندگ است. انتظار می‌رود که فیلم The Old Guard 2 به تماشاچیان یک تجربه سینمایی فوق‌العاده ارائه دهد و موفقیت بزرگی را در صنعت فیلم به دنبال داشته باشد.با سرگرم پلاس همراه باشید.

فیلم The Old Guard در سال ۲۰۲۰ از طریق سرویس نتفلیکس منتشر شد و داستان یک تیم از مزدوران را در حالی که در حال یک مأموریت انتقام‌جویانه هستند، روایت کرد. بازیگرانی همچون شارلیز ترون، کیکی لین، ماتیاس شونارتس، مروان کنزاری، لوکا مارینلی، ورونیکا نگو و چیوتل اجیوفور در این فیلم به کارگردانی جینا پرینس‌بیتوود حضور داشتند.

همه بازیگران فیلم The Old Guard 2، شامل اوما ترمن و هنری گلدینگ، در این فیلم حضور دارند. فیلمبرداری از ژوئن تا سپتامبر ۲۰۲۲ ادامه داشته و با وجود اینکه تاریخ انتشار آن هنوز اعلام نشده است، این موضوع به شدت عجیب است.

در گفت‌وگو با رسانه ورایتی، شارلیز ترون اظهار کرد که تغییرات در مدیریت اجرایی نتفلیکس باعث تأخیر فیلم شده و اعتصاب بازیگران و نویسندگان نیز نقش مهمی در این امر داشته است. او افزود: “نتفلیکس تغییرات زیادی را تجربه کرد و ما نیز درگیر آن شدیم. فرایند پساتولید فیلم پنج هفته متوقف شد و آن‌ها با مشکلات زیادی دست‌و‌پنجه نرم می‌کردند، بنابراین من کاملاً درکشان می‌کنم. در نهایت دوباره کار را آغاز کردیم و من در حال حاضر اشتیاق بسیار زیادی دارم. این فیلم برای ما بسیار مهم است و همگی آن را دوست داریم.”

در چهار هفته اول، فیلم The Old Guard 2 به تعداد ۷۲ میلیون‌بار تماشا شد. شارلیز ترون همچنین برای بازی در فیلم جدیدی به نام Apex انتخاب شده است که توسط بالتاسار کورماکور کارگردانی می‌شود. داستان این فیلم درباره یک کوهنورد است که توسط افراد ناشناس تعقیب می‌شود و باید خودش را نجات دهد.

۱۱ دیدگاه

  1. خیلی ناراحت شدم که انتشار The Old Guard 2 به تأخیر افتاده. امیدوارم که این تعویق برای بهبود کیفیت فیلم باشه و در نهایت یک فیلم عالی رو ببینیم

  2. احتمالاً تعویق به خاطر مسائل تولید و پس‌تولید باشه. امیدوارم که این تأخیر به نفع فیلم باشه و نتیجه نهایی ارزش انتظار رو داشته باشه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا