اخبار فیلم و سریال

افشای نام فیلم جدید دنیای ژوراسیک

به گزارش رسانه World of Reel، قسمت بعدی از مجموعه فیلم‌های دنیای ژوراسیک با عنوان Jurassic World Rebirth به تولید و اکران خواهد رسید. این خبر هیجان‌انگیز برای طرفداران این مجموعه فیلم‌ها، امکان پیوستن به ماجراجویی‌های جدید و هیجان‌انگیز در دنیای پر از دایناسورها را فراهم می‌کند. منتظر باشید تا جزئیات بیشتری از این فیلم معروف و پرطرفدار فاش شود و هواداران به تماشای آن بپردازند.با سرگرم پلاس همراه باشید

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، خبر قسمت بعدی فیلم منتشر شد که احتمالا با نام Jurassic World Rebirth منتشر خواهد شد. به گزارش رسانه World of Reel، شرکت اَمبلین اینترتینمنت علامت‌های تجاری مختلفی تحت این عنوان از جمله محصولات چندرسانه‌ای، لباس، محصولات زیبایی، اسباب‌بازی و اکشن فیگور ثبت کرده است.

فیلم Jurassic World Rebirth به عنوان یک نسخه جدید و بازسازی قسمت‌های بعدی از دنیای ژوراسیک پس از وقایع فیلم Jurassic World: Dominion را به تصویر می‌کشد. در این فیلم مکان‌ها، دایناسورها و شخصیت‌های جدیدی معرفی می‌شوند. گرت ادواردز، کارگردان فیلم Godzilla و The Creator، این فیلم را کارگردانی می‌کند و دیوید کپ، نویسنده فیلم The Lost World: Jurassic Park، فیلم‌نامه آن را نوشته است.

اسکارلت جوهانسون، جاناتان بیلی، ماهرشالا علی، روپرت فرند، مانوئل گارسیا-رولفو، لونا بلیز و دیوید ایانکو بازیگرانی هستند که در فیلم جدید دنیای ژوراسیک نقش‌هایشان را ایفا می‌کنند. استیون اسپیلبرگ، کارگردان دو قسمت اول فیلم پارک ژوراسیک، به عنوان تهیه‌کننده اجرایی این فیلم فعالیت می‌کند؛ این فیلم در تاریخ ۱۱ تیر ۱۴۰۴ (۲ جولای ۲۰۲۵) به نمایش در خواهد آمد.

۵ دیدگاه

  1. وای! خیلی هیجان‌زده‌ام که اسم فیلم جدید دنیای ژوراسیک رو فهمیدیم. امیدوارم این فیلم هم مثل قسمت‌های قبلی پر از هیجان و دایناسورهای شگفت‌انگیز باشه. شما چه انتظاری از این فیلم دارید؟

  2. افشای نام فیلم جدید دنیای ژوراسیک واقعاً هیجان‌انگیزه! به نظرم این نام نشون می‌ده که قراره ماجراجویی‌های جدید و جذابی رو ببینیم. بی‌صبرانه منتظر تریلر و اطلاعات بیشترم.

  3. اسم جدید فیلم دنیای ژوراسیک خیلی جالبه. امیدوارم که این قسمت بتونه داستان جذاب‌تری نسبت به قسمت‌های قبلی داشته باشه و انتظاراتمون رو برآورده کنه. شما چقدر برای این فیلم هیجان‌زده‌اید؟

  4. افشای نام فیلم جدید دنیای ژوراسیک نشون می‌ده که پروژه به مراحل پیشرفته‌ای رسیده. امیدوارم که به زودی تریلر و اطلاعات بیشتری درباره داستان فیلم منتشر بشه. نظرتون درباره نام فیلم چیه؟

  5. اینکه نام فیلم جدید دنیای ژوراسیک افشا شده خیلی هیجان‌انگیزه. قسمت‌های قبلی این سری همیشه پر از ماجراجویی و هیجان بودن و امیدوارم این فیلم هم از این قاعده مستثنی نباشه. منتظرم تا ببینم این بار چه داستانی برامون آماده کردن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا