اخبار فیلم و سریال

تایید ساخت سریال Nova توسط مارول و اعلام زمان حدودی پخش

کوین فایگی، رئیس مارول استودیو به‌صورت رسمی اعلام کرده است که سریالی بر اساس شخصیت محبوب نوا در حال تولید است. این خبر برای طرفداران مارول یک خبر فوق‌العاده است و منتظر پخش این سریال هیجان‌انگیز هستند. با این حال، زمانی که سریال روی آنتن خواهد رفت هنوز مشخص نشده است و طرفداران باید منتظر ماند تا اطلاعات بیشتری در این زمینه اعلام شود. اما این قطعا یک موضوع هیجان‌انگیز برای همه طرفداران مارول است که می‌خواهند داستان‌های جدیدی از دنیای مارول را ببینند.با سرگرم پلاس همراه باشید.

مدتی است که شایعات ساخت فیلم یا سریالی بر اساس شخصیت نوا در حال گسترش است و اکنون با تایید جدیدترین اخبار سینمایی و تلویزیونی، پروژه این سریال سرانجام تایید شده است. کوین فایگی، رئیس استودیو مارول، در جریان تور مطبوعاتی فیلم Deadpool and Wolverine و در یک مصاحبه با Comicbook اعلام کرد که سریال Nova در دست ساخت است. او همچنین اعلام کرد که این سریال بر اساس شخصیت ریچارد رایدر ساخته خواهد شد، اما متاسفانه تا ۳ تا ۴ سال دیگر باید منتظر تولید و پخش این سریال باشیم.

البته فایگی تأیید کرد که پروژه Nova در واقع یک سریال خواهد بود که منتظریم ببینیم که آیا از شبکه دیزنی پلاس پخش خواهد شد یا خیر. اطلاعات بیشتری در حال حاضر در دسترس نیست و به نظر می‌رسد که باید صبر کنیم تا اطلاعات بیشتری درباره این پروژه منتشر شود. بنابراین احتمالاً بخواهیم برای شنیدن اخبار جدید در مورد “نوا” در کامیک کان سن دیگو منتظر بمانیم.

از آنجا که این سریال جزء برنامه‌های مارول در این رویداد نخواهد بود، اما اطلاعات جدید ممکن است در آینده منتشر شود. شایعات حاکی از این بود که صابر پیرزاده، نویسنده قسمت‌های سوم و چهارم سریال Moon Knight، برای نوشتن فیلمنامه‌ای براساس شخصیت “نوا” استخدام شده است، اما تاکنون این امر تأیید نشده است.

شخصیت نوا ابتدا توسط مارو ولفمن و جان رومیتا سنیور خلق شد و در اولین شماره The Man Called Nova در سال ۱۹۷۶ معرفی شد. ریچارد رایدر، شخصیت اصلی این مجموعه، یک انسان اهل زمین است و عضو گروه‌های مختلفی در دنیای مارول بوده است، از جمله Nova Corps، نگهبانان کهکشان، مدافعان و Secret Avengers. همچنین، سم الکساندر دومین شخصیت نوا در دنیای کمیک مارول است که برای اولین بار در سال ۲۰۱۱ معرفی شد.

۳ دیدگاه

  1. خیلی هیجان‌زده‌ام که مارول سریال Nova رو تایید کرده! به نظر می‌رسه که این سریال می‌تونه یکی از بهترین‌های مارول باشه. امیدوارم زمان پخش هم زودتر مشخص بشه. شما هم منتظر این سریال هستید؟

  2. سریال Nova از مارول؟ عالیه! این خبر خیلی هیجان‌انگیز بود. به نظرم این شخصیت پتانسیل بالایی برای یک سریال جذاب داره و مارول هم همیشه کارش درسته. امیدوارم زمان پخش هم نزدیک باشه

  3. با اینکه هنوز زمان دقیق پخش مشخص نشده، اما تایید ساخت سریال Nova واقعاً خبر خوبی بود. مارول همیشه موفق بوده و امیدوارم این سریال هم به خوبی اجرا بشه. نظرتون درباره Nova چیه؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا