اخبار فیلم و سریال

انتشار اولین ویدیو فصل دوم انیمیشن Arcane با نمایش ماموریتی مخفیانه

فصل دوم انیمیشن Arcane از نتفلیکس با ویدیوی رسمی جدید به ما نگاهی می‌اندازد به یک ماموریت مخفیانه که توسط اکو و هایمردینگر انجام می‌شود. در این ویدیو، شاهد روایتی هیجان‌انگیز از ماجراهای جدید و برگرفته از دنیای فانتزی و جذاب Arcane هستیم. این انیمیشن که با داستان‌های پر از اکشن و سرگرم‌کننده‌ای مانند این ویدیو، مخاطبان خود را به دنیایی متفاوت و جذاب می‌برد و برای آن‌ها تجربه‌ای جالب و فراموش‌ناپذیر ایجاد می‌کند. منتظر باشید تا فصل دوم Arcane را در نتفلیکس ببینیم و از ماجراهای جدید و هیجان‌انگیز آن لذت ببریم.با سرگرم پلاس همراه باشید.

آخرین اخبار سینما و تلویزیون اعلام کردند که اولین ویدیو رسمی فصل دوم انیمیشن آرکین منتشر شده است. نتفلیکس امروز اولین کلیپ رسمی فصل دوم انیمیشن Arcane را منتشر کرده است که در آن می‌توان حضور اکو و هایمردینگر را دید که در حال انجام یک ماموریت مخفیانه هستند. این ویدیو را می‌توانید در ادامه تماشا کنید:

دانلود از آپارات

انیمیشن Arcane فصل دوم در ماه نوامبر ۲۰۲۴ از طرف نتفلیکس منتشر خواهد شد، اما تاریخ دقیق آن هنوز اعلام نشده است. هیلی استاینفلد، الا پورنل، کیتی لیانگ، رید شنون، الن توماس و کوین آلخاندرو از جمله بازیگرانی هستند که در این فصل برای صداپیشگی حضور خواهند داشت. اعلام شده است که در آینده اقتباس‌های بیشتری از دنیای بازی League of Legends تولید خواهد شد.

انیمیشن Arcane، که در ۹ قسمت تولید شده و از طریق نتفلیکس منتشر شده، توسط استودیو انیمیشن‌سازی Fortiche در شهر پاریس ساخته شده است. این استودیو در همکاری با رایت گیمز مسئول تولید این انیمیشن بوده و انتظار می‌رود که برای ساخت فصل دوم نیز مسئولیت را بپذیرد. اش برانون، که سابقه کار در فیلم‌های معروفی همچون Toy Story 2، Surf’s Up و Rock Dog دارد، به عنوان کارگردان این انیمیشن انتخاب شده است. همچنین، کار نویسی این انیمیشن از زیر نظر کریستین لینکه و الکس یی بوده است.

۵ دیدگاه

  1. وااای! اولین ویدیو از فصل دوم Arcane منتشر شد و به نظر می‌رسه که ماموریت‌های مخفیانه‌ای در انتظارمون هست. فصل اول که فوق‌العاده بود، امیدوارم فصل دوم هم همین‌قدر جذاب باشه. شما هم منتظر هستید؟

  2. خیلی هیجان‌انگیزه که اولین ویدیو فصل دوم Arcane رو دیدیم! ماموریت‌های مخفیانه‌ای که نشون داده شد، واقعاً جالب و پر از تنش به نظر میاد. امیدوارم فصل جدید بتونه به خوبی فصل اول رو ادامه بده

  3. خیلی هیجان‌انگیزه که اولین ویدیو فصل دوم Arcane رو دیدیم! ماموریت‌های مخفیانه‌ای که نشون داده شد، واقعاً جالب و پر از تنش به نظر میاد. امیدوارم فصل جدید بتونه به خوبی فصل اول رو ادامه بده

  4. اینکه ویدیو از فصل دوم Arcane منتشر شده و ماموریت‌های جدید رو نشون می‌ده، خیلی جالبه. فصل اول رو با همه‌ی پیچیدگی‌ها و داستان‌های جذابش دوست داشتم و منتظر فصل دوم هستم. به نظر شما چه اتفاقاتی قراره بیفته؟

  5. انتشار ویدیوی فصل دوم Arcane واقعاً هیجان‌انگیزه! ماموریت‌های مخفیانه که نشون داده شده، به نظر می‌رسه که داستان رو به سطح جدیدی ببره. امیدوارم که این فصل هم مثل فصل اول پر از هیجان و داستان‌های جذاب باشه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا