اخبار بازی

افشای تاریخ شروع چپتر ششم بازی Fortnite

با اعلام تاریخ عرضه چپتر ششم بازی Fortnite، افراد بهترین لحظات را برای آماده‌سازی و پیش‌بینی شروع این فصل جدید دارند. این اعلامیه نشان‌دهنده این است که این بازی محبوب به سرعت به سوی ماجراهای جدید و هیجان‌انگیز حرکت می‌کند. با سرگرم پلاس همراه باشید.

همه منتظر هستند تا با تازگی‌ها و تغییراتی که در این چپتر جدید قرار دارد، آشنا شوند و از آن لذت ببرند. تاریخ اعلام شده نشان‌دهنده این است که بازی Fortnite باورنکردنی‌تر و جذاب‌تر از همیشه خواهد بود و هواداران آن نمی‌توانند صبر کنند تا این فصل جدید آغاز شود.

سومین فصل از چپتر پنجم بازی Fortnite به مراحل پایانی خود وارد می‌شود و همه منتظر بودند که تمرکز شرکت اپیک گیمز بر روی فصل بعدی باشد؛ اما اطلاعات منتشر شده نشان می‌دهد که ماه‌های پایانی سال ۲۰۲۴ ممکن است به یکی از جذاب‌ترین رویدادهای تاریخ بازی Fortnite تبدیل شود.

ونسوینگ، یکی از افشاگران معروف Fortnite، اعلام کرده که فصل اول از فصل ششم این بازی قرار است در تاریخ ۱ دسامبر ۲۰۲۴ شروع شود. این امر به این معناست که فصل دوم از Fortnite OG هم ممکن است در تاریخ ۱ نوامبر ۲۰۲۴ شروع به کار کند.

همانطور که در تمام فصل‌های قبلی بوده است، فصل ششم نیز تغییرات زیادی را به همراه خواهد داشت، از جمله مکانیک‌های جدید، حالت‌های جدید، تغییرات عمده در UEFN و امور دیگر. گفته می‌شود که با شروع این فصل، بازیکنان می‌توانند مانند بازی‌های Call of Duty در زمین‌های وسیع حرکت کنند.

همچنین یک سیستم جدید به بازی اضافه می‌شود که تحول بزرگی در مکانیک‌های کوهنوردی و پشته‌زنی به وجود می‌آورد. به‌علاوه، با شروع چپتر ششم، زاویه دید اول‌شخص به بازی فورتنایت اضافه می‌شود که این امر طرفداران را بسیار هیجان‌زده کرده است.

در ابتدای سال جاری، نقشه راه کامل Fortnite منتشر شد و نشان داد که چپتر ششم این بازی تا سال ۲۰۲۵ منتشر خواهد شد. تاکنون همه ی اطلاعات موجود در آن نقشه، از جمله همکاری با مجموعه جنگ ستارگان و گروه موسیقی متالیکا، تایید شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا