اخبار بازی

افشای زمان عرضه Modern Warfare 3 در گیم پس

افشاگری که از گذشته‌ی خوش‌سابقه‌ای برخوردار بوده و در گذشته‌ی زمانی به بازی Call of Duty: Modern Warfare 3 دست پیدا کرده بود، اخیراً تصمیم به اعلام راه‌یابی این بازی به سرویس گیم پس گرفته است. این اعلامیه‌ی مهم برای هواداران این بازی، اطلاعات بیشتری را درباره‌ی رازها و اسرار دنیای هیجان‌انگیز Call of Duty: Modern Warfare 3 فاش می‌کند. امیدواریم که این افشاگری موجب شادی و خوشحالی هواداران این بازی محبوب شود و آنها را به تجربه‌ی جدیدی از جذابیت‌های این بازی دعوت کند.با سرگرم پلاس همراه باشید.

به انتهای سال جاری، Call of Duty: Black Ops 6 به‌عنوان اولین بازی از مجموعه، در تاریخ انتشار خود به‌صورت آنلاین برای گیمرها قرار خواهد گرفت؛ اگرچه به‌نظر می‌رسد که اولین نسخه از بازی Call of Duty در این سرویس قرار نخواهد گرفت.

چند هفته پیش خبر از این منتشر شد که بازی Call of Duty: Modern Warfare 3 در ماه جولای ۲۰۲۳ به سرویس Game Pass اضافه خواهد شد. اخیراً در میان آخرین اخبار بازی، به نظر می‌رسد که تاریخ دقیق ورود این بازی شوتر اول-شخص به Game Pass فاش شده است. همان‌طور که eXtas1stv، یک افشاگر معتبر ایکس باکس ادعا کرده است، Call of Duty: Modern Warfare 3 در تاریخ ۳ مرداد (۲۴ جولای) به خدمات اشتراکی مایکروسافت اضافه خواهد شد، اما از طریق کلاود قابل دسترسی نخواهد بود.

اخیرا، مایکروسافت معرفی کرده است که در کنار افزایش قیمت اشتراک گیم پس، یک سطح جدید تحت عنوان استاندارد پرداخت را معرفی خواهد کرد که جایگزین Xbox Game Pass می‌شود. این سطح شامل بازی‌های روز عرضه نخواهد بود. هنوز مشخص نیست که آیا این موضوع برای بازی Call of Duty: Modern Warfare 3 نیز صدق می‌کند یا کاربران سطح استاندارد قادر به تجربه این بازی خواهند بود یا خیر.

به تازگی eXtas1stv اعلام کرده است که نسخه کنسولی بازی محبوب Valorant در انتهای هفته جاری به بازار عرضه خواهد شد. این ادعا نشان می‌دهد که بازیکنان از این پس به راحتی می‌توانند از این بازی بر روی کنسول‌های خود لذت ببرند و با دوستان خود به رقابت پرشتاب و هیجان‌انگیز بپردازند. این انتشار مورد انتظار برای طرفداران Valorant خبر خوبی است و امیدواریم که باعث شادی و سرگرمی آنان شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا