اخبار بازی

افشای تاریخ عرضه بازی Valorant برای کنسول‌ها

این افشاگر، که هویتش هنوز مشخص نشده است، ادعا کرده است که بازی Valorant به زودی برای کنسول‌های نسل ۹ منتشر خواهد شد. این انتشار مورد انتظار از طرف طرفداران این بازی بوده و امیدوارند که این انتقال به پلتفرم‌های دیگر، به ویژه کنسول‌ها، تجربه‌ی بازی را برای بیشتر افراد دسترسی‌پذیرتر کند. به نظر می‌رسد که این افشاگر دسترسی به اطلاعات دقیق و مهمی درباره‌ی برنامه‌های آینده‌ی توسعه‌دهندگان بازی Valorant دارد و با این انتشار، جهان بازی‌ها را به رویداد بزرگی خواهیم دید. با این حال، هنوز باید منتظر تایید رسمی از سوی توسعه‌دهندگان بازی باشیم تا بتوانیم این خبر را به عنوان حقیقت قبول کنیم.با سرگرم پلاس همراه باشید.

ماه گذشته شرکت رایت گیمز اعلام کرد که بازی Valorant در نهایت به دنیای کنسول‌ها وارد خواهد شد. اگرچه تاریخ انتشار نسخه‌های کنسولی این بازی هنوز اعلام نشده است، اما نسخه بتای بازی Valorant اکنون برای کاربران پلی استیشن ۵ و ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس در دسترس قرار گرفته است. به نظر می‌رسد که زمان زیادی تا عرضه بازی برای کنسول‌ها باقی نمانده است.

همانطور که eXtas1stv، یکی از افشاگران معتبر در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر قبلی) اعلام کرد، بتای Valorant به زودی قابل دسترسی نخواهد بود و نسخه کامل بازی در تاریخ ۳ مرداد ۱۴۰۳ (۲۴ جولای ۲۰۲۴) برای کنسول‌ها منتشر خواهد شد. شرکت Riot Games تنها اشاره کرده است که نسخه کنسولی در زمان نامعلومی از سال ۲۰۲۴ منتشر خواهد شد.

Valorant در حال حاضر بر روی پلتفرم کامپیوتر قابل دسترسی است. شرکت Riot Games اعلام کرده است که نسخه PlayStation 5 از هدف‌گیری ژیروسکوپی پشتیبانی نمی‌کند، زیرا این ویژگی در کنترلر Xbox وجود ندارد.

eXtas1stv همچنین زمان عرضه بازی Call of Duty: Modern Warfare 3 از طریق گیم پس را نیز اعلام کرد. به نظر می‌رسد که کاربران این سرویس قادر خواهند بود در تاریخ ۳ مرداد ۱۴۰۳ (۲۴ جولای ۲۰۲۴) بازی Modern Warfare 3 را تجربه کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا