اخبار بازی

بیشترین بودجه بازاریابی تاریخ یوبیسافت برای بازی Star Wars Outlaws

بازی Star Wars Outlaws، که توسط یوبیسافت تولید شده است، با بیشترین بودجه بازاریابی تاریخ این شرکت به خود اختصاص داده است. این بازی که از دنیای محبوب و معروف Star Wars الهام گرفته شده است، انتظار می‌رود یک عرضه قدرتمند و جذاب داشته باشد که هواداران این سری بازی‌ها را شگفت‌زده کند. با سرگرم پلاس همراه باشید.

از گرافیک برتر و داستان جذاب تا گیم‌پلی هیجان‌انگیز، این بازی تمام ویژگی‌های یک بازی بزرگ و موفق را دارا خواهد بود. به نظر می‌رسد که Star Wars Outlaws در زمینه بازی‌های ویدیویی، یک اثر بزرگ و نوآورانه خواهد بود که باعث شور و هیجان بیشتر هواداران این دنیای فانتزی محبوب خواهد شد.

یوبیسافت یک حساب ویژه برای Star Wars Outlaws ایجاد کرده است که در تاریخ ۳۰ اوت ۲۰۲۴ (۹ شهریور ۱۴۰۳) برای رایانه‌های شخصی و کنسول‌های نسل نهم منتشر خواهد شد. این بازی، با استفاده از عبارت «جنگ ستارگان» در نام خود، انتظار می‌رود مبلغ قابل توجهی برای تبلیغات خود صرف کند. شرکت امیدوار است که بازی به خوبی عمل کند.

در یک مصاحبه اخیر، ایو گیلموت، مدیرعامل یوبیسافت، اظهارات جسورانه‌ای درباره آینده بازی Star Wars Outlaws داشت. نیک دمپسی، از بانک Barclays، تخمین زده بود که این بازی حدود پنج میلیون واحد فروش خواهد داشت. او از شرکت خواست تا این تخمین را با انتظارات خود مقایسه کند و ایو گیلموت در پاسخ به این اظهارات گفت:

ما اعتقاد داریم که عرضه بازی Star Wars Outlaws موفق خواهد بود. این بازی یکی از مورد انتظارترین آثار سال ۲۰۲۴ است و عملکرد آن به خوبی احساسات مثبت جامعه را منعکس می‌کند. همچنین باید توجه داشت که ما بزرگترین کمپین بازاریابی تاریخ یوبیسافت را برای این بازی در نظر گرفته‌ایم.

همه ما علاقه‌مندیم بدانیم که یوبیسافت برای بازاریابی بازی Star Wars Outlaws چه مقدار هزینه کرده است و چقدر از هزینه‌های خود را جبران خواهد کرد. اخیرا طرفداران نگرانی‌های خود را درباره گرافیک پایین بازی و افت فریم آن ابراز کردند؛ اما تیم سازنده قول داده است که محصول نهایی کیفیت بسیار بالاتری نسبت به پیش‌نمایش‌ها خواهد داشت.

مطالب مرتبط:

عرضه بدون تأخیر بازی Star Wars Outlaws تایید شد

شباهت سیستم تحت تعقیب Star Wars Outlaws به مجموعه GTA

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا